pruppern Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 noen som har denne spruten? har tenkt å betsille meg en sånn men jeg lurer på om noen har erfaring med denne? skal monteres på en b21 et motor. er den enkel å innstallere? håper på fine svar:) Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Har e6x selv og syns det er greit å holde på med. er vel hverken verre eller bedre å montere enn andre.. Har et eget greit system for mapping med å flytte stapler opp/ned i stedet for å punche inn tall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Har tuklet litt med haltec. Og synes det er helt greit jeg også! Personlig foretrekker jeg autronic sin og lignende systemer. men det er alt etter hva man venner seg til! Hold deg bare langt unna gamle generasjon haltec! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 sorry vis jeg ødla tråden, men lurer på åssen hestec er? er dem lett og koble/mappe?? Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Haltech er vel også midt på treet prismessig med bra ytelser til prisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 okay!:) ja har ikke erfaring med datasprut i det hele tatt. tenkte og montere selv hvis jeg får det til. det er vel ikke umulig det for en som aldri har gjort det? Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 okay!:) ja har ikke erfaring med datasprut i det hele tatt. tenkte og montere selv hvis jeg får det til. det er vel ikke umulig det for en som aldri har gjort det? Skal i utgangspungtet ikke være noe problem.... Men man vet da aldrig! Greit å ha litt bakgrunnskunskaper først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Noen som har vært borti e6, er vel gamle typen d da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Begynnte å få litt angst her nå, da det hvirket på dere som haltech ikke var så bra. Jeg måtte gå inn på siden til importøren for å se hva det stod der, og syntes det stod mye bra der, blant annet så stod det dette om den jeg har: HALTECH E11 Disse systemene er Haltechs flaggskip. som kan styre 5 cylindre med direct fire og masse andre tillegsfunksjoner. Den er satt opp for 500 hk så jeg må vel få justert den så den passer bedre til min motor. Er det så mye å bytte på da? er vel sikkert lik innmatt i de fleste merkene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 oppkobling av datasprut er ikke noe problem, bare å legge opp ledningene og sette på pluggene, mapping er litt værre, men setter man seg litt inn i bruksanvisningen klarer man å lage et greit map selv, men man bør jo dra til noen som kan gjøre det med benk. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Begynnte å få litt angst her nå, da det hvirket på dere som haltech ikke var så bra. Jeg måtte gå inn på siden til importøren for å se hva det stod der, og syntes det stod mye bra der, blant annet så stod det dette om den jeg har:HALTECH E11 Disse systemene er Haltechs flaggskip. som kan styre 5 cylindre med direct fire og masse andre tillegsfunksjoner. Den er satt opp for 500 hk så jeg må vel få justert den så den passer bedre til min motor. Er det så mye å bytte på da? er vel sikkert lik innmatt i de fleste merkene... Haltech har et dårlig rykte på seg mye pga gamle generasjon som f.eks e6k. Ustabilt og variabelt som få! Ene dagen virker det, andre ikke! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Haltech har et dårlig rykte på seg mye pga gamle generasjon som f.eks e6k. Ustabilt og variabelt som få! Ene dagen virker det, andre ikke! :D Hadde jeg vist det så hadde jeg nok kjøpt noe annet, men for håpe på det beste da...:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 da blir det nok haltech e6x på meg ja:) takker for svar. jeg lurte egentlig bare på hvordan det er og montere selv. mapping skal noen som kan få gjøre. på benk hos bjørnstad bil eller no:) Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hmmm..jeg har haltech e6, er vel den gamle det da.. bare noe drit eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hadde e6k på gamlebilen jeg, funka som faen det.. Var ikke sprutet som kødda der for og si det slik! Det var en gang det røyk ei sikring til noe på sprutet, men hvis du ser bort ifra det så funka det veldig bra så¨lenge jeg hadde den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg