Gå til innhold

Ny bil, Golf G60

Ranger emnet


GT-Gundersen

Anbefalte innlegg

Hallå hallå!

 

I går var jeg en liten tur i Bergen å hentet meg en slik en Golf G60. Den sto på finn.no til den nette summen a 15 svære. Fatter heiv seg over telefonen og begynnte å prute, vi fikk den for 10:titties:

 

Vi var hjemme natt til i dag...klokka 05:00, etter en haug med forsinkelser og kolonne kjøringer over haukeli og røldals fjella.:angry: :sick

 

Bilen har gått ca 194 000, har el. recaro seter, CD SPILLER + HATTEHYLLE(!) og selvfølgelig alt annet standard G60 utstyr.

 

Fremtidige planer er å lakkere den i samme farge da den har litt rust og et par bulker som må årnas'. Mulig at jeg også skal bytte om til turbo etterhvert.

 

Tenkte at det kunne være artig og dele dette med alle her på Golf2 forumet, for som dere sikkert skjønner er jeg ÜBER happy!

 

Håper at dere kan se bildene...

3-1.jpg

2-1.jpg

1-1.jpg

 

Mvh

Glenn

1991 VW Golf G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan vel ikke være så dårlig kjøp??

 

Det er noen mindre "feil" med bilen. Det er litt rust, men dette er overflate rust for det meste (dør karmer), værste angrepet sitter i v.døra foran, der er det et bitte lite høll'

 

Må mekke anlegg i den siden kasettspilleren er død:confused:

 

-Glenn

1991 VW Golf G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KØØØDDDER DU me try mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

aaaaaaaaaaaaaaaa

 

fittee du aner ikke hvor misunnelig jeg er NÅ!!!

jeg ga 7 for min vanlig 1.6 l 91 mod CL , FITTE!

 

jaja noen er mer helldig enn andre , javla horegutt :D

 

GRATTIS!!! =)

 

oi! hehe.. noen som drikki mye cola? :p

men ja..jeg ga selv 8 for min "letter" sliten 1.8 Sport 90 modell.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som fattern ALLTID sier ikke forhast deg!

fans dritt alltid har rett... og det verste BILEN VAR I HELVETES SAMME BY SOM JEG BOR I!! hadde ikke trengt å stresse får å hente den heller...-.-

jeje...

 

men som JEG sier : " DET ER MENING FOR ALT SOM SKJER"

det var ment at HAN skulle kjøpe den og jeg skulle kjøpe den som jeg har osv osv...

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarer. Skjønner at jeg har fått en bra bil til en bra pris, når jeg leser igjennom komentarene deres!:titties:

 

"Dont hate the player, hate the game" er det noe som heter, vet ikke om det passer inn her men, samma fan.:pimp

 

Bilen er helt original, ikke no chip, eller annet jallakræpp.

Å ja, jeg er heidundrane fornøyd, (øvelses) kjører rundt med et STOOOOOOOOORT smil.

 

Skal ha noen snasne (hjemme-snekkra) merker på siden av døra etterhvert, det kommer til å være "kill markings" med b.l.a. politi, syklister, fotgjengere osv.. sett strek for hvert offer...

 

EDIT:

Skilter kommer etterhvert når jeg har fått fikset bremsene :???:

 

-Glenn

1991 VW Golf G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår