Gå til innhold

World Of Warcraft

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

nå vil jeg være den første som rakker ned på WoW... må bare si at WOW ER SÅ JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA taper spill!!!! FY FAEN SÅ TRAGISK DET ER Å SITTE Å SPILLE DET SPILLE DER DAG INN DAG UT!!!!! OMGOM GOMGOMGOMG

 

 

ah.. det var deilig

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. OMG, største g33k spillet ever.. Bare svette fettnisser som spiller det.. Vær så snill å stopp, blir helt ødelagt av å tenke på at det er folk som spiller det 24/7...

 

Læreren min hadde en kompis som han ikke hadde møtt på lenge.. En gang var han i nærheten av der han bodde, Så han ringte å spurte om han kunne komme innom å ta en kaffekopp..

Men svaret var nei! Han skulle akuratt til å "raide" (eller hva de kaller det..) Så det ble ikke noe besøk..

 

Snakker om seriøst ødelagte mensker..:angry: :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vil jeg være den første som rakker ned på WoW... må bare si at WOW ER SÅ JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA taper spill!!!! FY FAEN SÅ TRAGISK DET ER Å SITTE Å SPILLE DET SPILLE DER DAG INN DAG UT!!!!! OMGOM GOMGOMGOMG

 

 

ah.. det var deilig

 

Ca. like tragisk som å lage den posten der..

 

Main char..

 

Nick: Thuul

lvl 52

Class: Dwarf Hunter

Server: Ravenholdt..

Beastmaster Spec..

Guild: Dark Saints.

 

Thuul-1.jpg

 

Er litt for dårlig til å gå i gruppe med andre, så frem til nå har alt av instances og quest blitt gjort alene, samtidig som jeg faktisk har tatt alle, og da mener jeg absolutt alle quest i alle området jeg har vært i frem til min lvl..

 

Tenk hvis jeg hadde brukt denne tiden til å mekke på Golfen:yodude: :uhhmmwhat?:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW er faktisk en cause of death borti asia da :D Dem spiller til dem stuper og dauer. Er det ikke Korea eller no land borti der hvor dem har innprogrammert (lovpålagt sådan) et gametimer, dvs at når du har spilt 4 timer så blir du logga av og kan ikke logge på igjen før det har gått 3 eller 5 timer eller hva det var... haha :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja seriøst, husker det var noe vanvittig mye panikkskriving på Blizzards forum når en hadde klart å få tak i patch notes fra det landet, og trodde den sperra gjaldt alle land. Blizzard forklarte da at de var lovpålagt å legge til denne sperra. (alle mmo spill måtte visst ha det der)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår