nuzzepuza Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hadde vært genialt om noen kunne endra på navnet på tråden siden jeg ikke kommer inn med vanlige brukernavnet når jeg mangler passordet å ikke får noe nytt!! kan noen endre til kun: Gunn`s Tupperwear Vag Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Det er vel bare å sende en PM til en moderator/administrator det vel. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 det du jøre er : dobbelklikk å Tråden , IKKE på seelve linken til tråden men litt ut på venstre side , så ser du du kan bytte navnet sjæl =) ( ikke lett å forklare dette her men du må bare prøve deg fram det går fint an ) ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 fått start på bilen igjen da? tøff bil du har fikset deg =) Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 det du jøre er : dobbelklikk å Tråden , IKKE på seelve linken til tråden men litt ut på venstre side , så ser du du kan bytte navnet sjæl =) ( ikke lett å forklare dette her men du må bare prøve deg fram det går fint an ) ;) men kommer ikke inn med brukernavnet mitt som jeg starta tråden med.. :S Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 fått start på bilen igjen da? tøff bil du har fikset deg =) neh.. men har bestilt ny bensinpumpe nå fra dåjtslænn.. kommer vel denna uka håper jeg.. stakkars bila mi har stått siden 5 dag jul :( Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 bare jeg får opp igjen låsen på bilen å kommer meg inni den så skal jeg ribbe den innvendig.. dørsidene osv skal på flockering :D:D:D og setetrekkene skal jeg trekke om selv. Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 blir disse noe kule på bilen?? Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 kosei felger selges høystbydende! Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 ønsker å kjøpe sidetrekket som er ødelagt her Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volks racing Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg trur jeg ha et liggendes.Ta kontak på best_av_alt@hotmail.com Hvor skal du få døra panela flocka da?? Siter Breeze Sjekk prosjektet på: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35233&highlight=breeze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 flocking.no Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg trur jeg ha et liggendes.Ta kontak på best_av_alt@hotmail.comHvor skal du få døra panela flocka da?? la deg til på msn Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WakeMate Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 bensinpumpa sitter i bagasjerummet. det er et lite lok på høre side, derfra kommer du ned til bensinpumpa i tanken. skiftet min nylig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 bensinpumpa sitter i bagasjerummet. det er et lite lok på høre side, derfra kommer du ned til bensinpumpa i tanken. skiftet min nylig:) hei! ja kom på det jeg også for litt siden :) så røsket ut anlegget å tok opp teppet! hehe Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg