Gå til innhold

Noen såm har prövd detta?

Ranger emnet

raggar-racing

Anbefalte innlegg

gleder meg til den dagen alle forstår at det å lage noe GODT koster!

kvalitet; så lenge kunden får det han betaler for, til rett pris, til rett tid.

det ER IKKE mulig å lage noe som en GOD turbo, til en billig penge! klart noen mener kansje jeg snakker litt imot meg selv nå mtp megaskvätten, men det igjen er anderledes da det er helt vanlige industrikomponenter og dioder som blir brukt, og ikke "super racing- tuning- drifting- dragrace deler.

men sån som med turbo, mener jeg at en skal kjøpe noe skikkelig når en først kjøper. det har en igjen for i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hva er det som er dritt med dem? Er det at bladene ryker, eller at den byner å bruke olje ell hva er svakheten med dem?

En slik kan funke en god stund på en "vanlig" motor,dvs på en med chip,cooler og påjustert trykk.

Men er du ute etter effekt,så blir nok dette for dårlige greier.

skal du kjøre med et slikt grenrør,er det bare å rydde plass til aggregat og sveiseapp i bagasjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd en del av disse "kinavarene"

Eneste erfaringen vi har fått er masse arbeid til ingen nytte.

Den eneste likheten med orginalturboer disse produktene har er utseende.

Materialkvalitet i turbinhus, aksler og hjul er helt lavmål.

meningen var å ha et lavkost alternativ men det nytter ikke å selge ting som ikke er annet en søppel.

Jeg har tenkt å drive i denne bransjen noen år til å da må man prøve å være ærlig å redelig mot kundene sine.

Vi har derfor kuttet salget av alle slike produkter og fører nå bare varer fra kjente produsenter.

ja det er høyere prisklasse men jeg kan i hvertfall levere en vare jeg kan stå for og som jeg veit fungerer til formålet.

mvh

Torgeir

WR

http://www.wetterhusracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider