ScythiaN Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hola folkens! Da har vi fått en ny prosjektbil stående i garasjen. En Mitsubishi Lancer Evolution III GSR 1995 modell. Orginalt 270HK, 309NM og 0.100 på 4.9 sekunder. 2 liter, 16V, TD05-16G turbo, intercooler med fogger. I første omgang nå så skal den få: OZ Ultraleggerea eller Superturismo WRC felger Haltech E6X Pulverlakkert ventildeksel Pluggdeksel i chrome Grenrør HKS? Kammer HKS? Kamdrev HKS? Ventilfjører OBX? Fuelrail Apexi AVC-R K2? Coilovers Vurderer forløpende prosjektet. Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BørgeAJ Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ser bra ut :) Siter '87 BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Vel, da er dette bestilt hittil: RHD Japan Cusco Hyper Gum Shift Linkage Bushing Bonehead performance 2G DSM Eclipse Turbo 4G63 SS Exhaust Manifold Studs Eclipse/Talon DSM 4G63 Stainless Valve Cover Bolts Powder Coated Turbo Eclipse Talon DSM 4G63 Valve Cover (Aquamarine effektlakk) Zen Racing Silicone radiator hose kit - Blue Jalla ebay firma HAYAME Mitsubishi Eclipse 4G63 Plug Cover (Chrome) N*Power MITSUBISHI EVO 1-3 RVR 4G63 TURBO MANIFOLD (Equal length, mandrel bent, TD05) Så fort penger ruller inn så må jeg bestille: HKS RS Induction kit EVO6 TME stoler Felger!!! Så da skal jeg selge de orginale recaro fører og passasjerstol og baksetet samlet for 3500 tenkte jeg, eller kom med bud. Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Kor du skal kjøpe Haltech'en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Bilder! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Kor du skal kjøpe Haltech'en da? Slikt bestiller jeg fra Real Performance Works i Australia. De er spesialist på JDM Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ja, da går me i gang med å lage nye droplinks foran. Stabstaget er jo brekt og orginale droplinks er jo helt latterlige. Så da må en ha litt uniball og litt stangstål=) Her er litt bilder hvertfall: Som dere ser så trengs det litt pynt i motorrommet og litt nye felger og sånn... Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 denne har jeg et par mobil bilder av om den var på street meet i helga som var her i drammen Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Stemmer nok det ja =) Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Gratulere med jævlig feit Evo, fett at noen går for 3erne også! Små, hissige biler det! hehe... Mener de er sterkt undervurdert! Importert selv eller? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Ja, de er noen festlige små tasser. Ble vel en gang kåret til den råeste evo'en, fordi den var mest kompromissløs. Hakke helt bestemt meg om jeg synes 3 eller 6 er fetest. Men må ha litt penger igjen til å putte ett par hundre hester til i den også=) Jeg har satt japan import til å importere en til meg, men så fikk jeg denne billig i oslo så da var ikke valget vanskelig. Har jeg vinteren på å bygge også. I forhold til første post da, så har vi gått noen skritt lenger ut når det kommer til trimming av bilen. Vi ser etter en turbo som kan levere 400-600 HK nå og har fått pristilbud på Haltech E8 plug and playkit som skal bestilles så fort som mulig. Turboen vi har sett på hittil er en Trust TD06SH 25G, som leverer maks 600HK på 1,9bar. Men ingen ting er bestemt. Det er jo penger alt kommer ann på =) Ellers så fikk jeg de skreddersydde radiatorslangene mine fra japan i dag. Så da har endelig det begynt å komme noe av de bestilte delene i postkassa også =) Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 evoIII som er feitest :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 skal du ha skilter eller blir det rally/bane bil? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Det skal bli en rein banebil tenkte jeg Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 med 400-600HK så har du gjort deg forstjent til det harrye strykebrettet på koffertlokket ja.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg