GeirOve Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Coupevifta fungere bare på trinn 4. Standarproblem? Pleier det være bryteren eller vifta som ryker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 vet ikke hvordan det er på golf3 men på 2'ern så er det motstanden som tar kvelden.. da funker bare viften på siste hakket.. motstanden sitter vell på viftemotoren... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hadde samme feil på min golf3 nettop, var bryteren. Hvis du drar av selve knappen du stiller inn vifte hastigheten med også ser du om det hjelper å bøye den kobber pinnen som sitter der litt ut. Så den får kontakt med de forskjellige hastighetene. Funket hvertfall hos meg! Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 skjedd med audi 80'en min også nå, skal sjekke bak bryteren Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hadde akkuratt det samme problemet, vrei litt for hardt på bryteren, så vridden den kobber pinnen seg inni bak bryteren, fikk vridd den tilbake igjen, så nå fungerer det på alle 4 trinn ;) Kjekt å ha varmeapparat når det snart er vinter.. brr Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg