Gå til innhold

Spilleren er årsak til støy, how to fix?

Ranger emnet


eyzo

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gjort det jeg kan for å finne årsaken til støy/uling i bilen.. Etter mye makk byttet jeg ut hele spilleren.. Å da var støyen borte..

 

Spilleren har fungert helt fint uten støy når jeg har brukt den på en Earthquake PH2000.2 som driver et sett Soundstream RF60C..

Men når jeg skulle koble opp resten av anlegget (sub og forsterker til den) kom støyen. Har prøvd å koble tilbake som det opprinnelig var før støyen kom, men ingen forksjell.. Spilleren er forøvrig en Pioneer DEH-P88RS.

 

Hva skal jeg gjøre med spilleren? Sende inn på reperasjon? Eller er det en smal sak og fikse? Merkelig det skal skje helt uten videre.. Spilleren er ikke mere en 1 måned gammel.

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting kan du gjøre for å fjerne det, er litt juks da. Det du gjør er å fjerne litt av kappa på signalkablene og, teipe en ledning rundt kablen og jorde den

 

Det kan sikkert være en mulighet, men jeg vil helst ikke gjøre det på jallavis! :)

 

Når jeg betaler så mye bare for en spiller, så skal den også fungere som den skal!

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leverer den selvfølgelig inn igjen hvis den kun er en måned gammel... du har jo garanti...

 

Har garanti ja.. Men om det var en smal sak jeg kunnet fikse selv så hadde jeg nok gjort det.. Er jo styr med å sende inn å få i retur.. venting venting.. Kjipt når jeg endelig har fått koblet opp anlegget :|

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke akuratt den beste/smarteste måten og løse dette problemmet på, da det fører til økt brannfare.

Du har antagerligvis sprengt "jordingsbanen" i spilleren din, det vil si en biteliten motstand, som tja.. er 20 ganger så liten som en ordinær tastatur knapp, altså bare ett rusk mersom :p det går ann og bytte, har byttet selv 2 ganger på 88rs, men er knotete. har du garanti på spilleren din så lever den inn med engang, så får du ny/reparert den antar jeg..

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår