Gå til innhold

Min Audi S3 "Purple Haze"

Ranger emnet


zzyber

Anbefalte innlegg

OK. Takk. Råeste felgene jeg noen gang har sett!!!

 

Søkte litt på nettet, ser ut som tysk merke??

Vet du sånn ca pris på alle 4? Vet du om de passer Passat B5?

 

Edit: Jeg har lyst på tåkelys, noe jeg ikke har på passaten , er det dyrt å legge inn xenon tåkelys?

VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt!

Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.quality-autoimport.no/

 

selger de her mener jeg å huske..

 

nop, bare å kjøpe xenon til kittet ditt dt. får kjøpt rimlige xenon kit så koster ikke stort, under 2000,-

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må s3en ha ny motor etter ett motor havari i dag.

blir nok en stund til update nå........

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er da ikke gammel? Må vel være no bruktbil-garanti? Eller er det selvforskyldt?

 

vet ikke helt jeg, men han har ingen ansvar for dette , kjørt bilen langt etter jeg fikk den å vist om att den har fjusket å kjørt uten å finne feilen.. hadde time på fms neste mandag, men rakk ikke dt.. heh

så litt selvforskyldt..

men kjedelig fordet. fikk beskjed om att jeg kunne bruke den, men dt stemte ikke.

 

 

Auauau..høres langt fra billig ut! er bilen gått mye?

 

under 50 000 håper jeg..

motor har gått 85 ca, bil 111000

det hørtes ikke bra ut:(

 

håpe du får fiksa den fort da;)

Det håper jeg å

men spørs på pengene

Jævlig synd.... :(

mm:/

leit, åssen går det med go golfen da?:D

 

uff... synd :(

 

ja er kjedelig det her..

litt kjett med så dyr bil som står her å ikke funker

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjett .. Så det er ingen deler du kan bruke fra gamle motoren ?

Hørte no rykte om at den begynte å brenne ! ?

Er det sant ?

 

fått taki no ny motor enda a???

 

er dere her inne å ja;)

 

ja den tok fyr gitt..

men slukket med en gang

bare olja som spruta som tok fyr da den traff varm turbo å eksosmanifold..

 

funnet motor nå:)

så blir motor som har gått 80 000 å MTM chip nå :)

så får vi se om den blir lagt ut for salg..

så om noen har lyst på tøff s3 som kommer til å gå grisegodt så skrik ut, er da også turbo som jeg vet er i veldig bra stand, sammen med resten av motor:)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dere her inne å ja;)

 

ja den tok fyr gitt..

men slukket med en gang

bare olja som spruta som tok fyr da den traff varm turbo å eksosmanifold..

 

funnet motor nå:)

så blir motor som har gått 80 000 å MTM chip nå :)

så får vi se om den blir lagt ut for salg..

så om noen har lyst på tøff s3 som kommer til å gå grisegodt så skrik ut, er da også turbo som jeg vet er i veldig bra stand, sammen med resten av motor:)

 

men det er bra:D håpe du får kjøpe den da;D

så er det jo en delebil på nbs da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår