Gå til innhold

Vanskelig å finne Civic VTi?


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Halla!

En venn av meg er på leting etter brukbare bilmodeller for førstebil, og vi har snakket litt om dette med forskjellige biler. I dag ramla vi inn på Civic VTi. Den skulle jo være kurant nok som førstebil, med en B16A på 160 hk, hvis jeg ikke tar feil?

 

Har skjønt at Civicer ofte blir stylet og overpriset når de selges, så hva er OK pris på en laget mellom 1996 og 2000? Er disse vanskelige å finne?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

En venn av meg er på leting etter brukbare bilmodeller for førstebil, og vi har snakket litt om dette med forskjellige biler. I dag ramla vi inn på Civic VTi. Den skulle jo være kurant nok som førstebil, med en B16A på 160 hk, hvis jeg ikke tar feil?

 

Har skjønt at Civicer ofte blir stylet og overpriset når de selges, så hva er OK pris på en laget mellom 1996 og 2000? Er disse vanskelige å finne?

 

 

Eirik

 

 

Er ikke mange av disse modellene, men de finnes. Bruk finn.no eller autodb.no, de kan vel være hard kjørt mange av disse hvis de er ungdomseid, helt klart en morsom første bil! Går meget bra.

 

Mer info. club-honda.org

Bare å spørre rundt der, for dere helt klart gode svar fra folk med god erfaring på dette området.

 

Mvh.

Dag S

xHonda Prelude 98

xHonda Civic Type R 04

Nissan Skyline GTR R32 90

xLotus Elise MK2 02

Porsche 944 Turbo 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Vti mellom 96-00? Var vel produsert mellom 92-95 de vel. Har hatt 2 stk selv... en Gull farget blod styla en og en sort en... morsomme biler ja...

 

 

heheh. til og med prelude 2,2 med vtec heter vti;) finnes ikke bare eg civicer som har betegnelsen vti. Blodstyla trenger ikke å bety pent:p

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den med blått stoff i bagasjen, wingswest bigmouth styling, shogun vinge esv? trur jeg sikkla på den selv når jeg var hekta på styling;)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den ja. må si smaken på bil har forandret seg endel de siste åra.:p hvilken bil kjører du idag da? venter selv på en eg hb med itr motor:)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
>Hva pokker skal en 18åring som ikke kan kjøre bil med en VTI eller lignende bil egentlig? 160hk osv er way for mye spør du meg...

 

Hvorfor ikke? :)

Klarer man å sette grenser, kan en 18 åring like så godt som en annen person beherske bilen.

 

Største problemet med de fleste 18 åringene som går til innkjøp av biler med relativt store motorer i, ender som oftest i grøfta, eller i verste fall drepe.

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår