Gå til innhold

trimme Rs2

Ranger emnet


rs2tom

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvordan ser dette ut?

 

380hk ts Racing chip

BN pipes fra turbo ,uten cat.

Åpent KN filter

Garret Hybrid 3071 turbo fra 034Motorsport

1.7 til 1.8 turbotrykk

Original Intercooler

Originalt Grenrør

 

Tror dere at dette lar seg gjøre, uten å skife Innmat.Råder ell Stempler

Er det noe annet jeg bør tenke på, når det gjelder dette oppsettet.feks.større Dyser ,Bensinstrykkregulator eller pumpe

 

 

Jeg er takknemlig for alle svar

LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effekter over 380-400hk frarådes med originalråder, men

originalstemplene tåler +600hk iflg MTM. Grunnen til at rådene

går (bøyer seg) er at de har en tynn smørekanal(som svekker

råden) fra store-ende til lille-ende for å smøre

krysspinnen, men de

blir krokete når ladetrykket nærmer seg 1,6-1,7 bar og rundt

400hk.

Forsterkede råder (H-Profil) (Autoverdi,Pauter,Carillo ol) har ikke

trykksmøring

av krysspinne, men denne smøres av oljedysene som også

kjøler

undersiden på stemplene og de kommer alle med SPS ARP bolter).

Rådene

har forøvrig samme dimensjon som mange VW-motorer (1,8GTI m/flere)

med senterlengde på 144mm,Ø 50,5mm,ø 20mm og bredde 24,9mm og

veier ca 425-500 gram stykket mot ca 750 gram originale. Standard

lillamerkede (forsterkede fra fabrikk) rådelager og rammelager er

gode nok til 600 hk.

Kjører polo

Skrur på polo

Jobber med polo

Går i polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår