dagblix Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Nå er det meste klart her tror jeg og vi er ganske enige sqwannabe. I mellom oss så tror jeg vi har dekt det meste. Hvertfall nå som det klarfisert hva som egentlig mentes med LIK LAST. Et par av 2ohm eller en stk med 4 ohm, det kan jeg tro på bli mye det samme. Det er vanskelig når folk er uheldige med formuleringene sine. glad for at det kom opp, da fikk jeg en mulighet til å sjekke det opp. Nå vil jeg finne ut hvordan ampen "vet" den har en brokopling gående..... snakkes Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Så fint vi alle er enige da:) Blir du no klokere på åssen forsterkeren "vet" den er brokoblet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Kult at dere kupper tråden min, men jeg er redd jeg må ha litt mer hjelp ;) Koblet om til 4Ohm (etter denne manualenhttp://www.earthquakesound.com/IMAGEJP/CAR/pdf/insert.pdf) Forsterkeren går fortsatt varm. Har den fortsatt på teppet, men synes likevel det er rart at den går varm. Etter å ha spilt en halvtimes tid sjekket jeg forsterkeren og den var varm, men det merkelige var at ingen av viftene gikk. Skal ikke viftene gå når den begynner å gå varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Jo, det skal dem... virker kanskje som det er der problemet ditt ligger da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg