Ryggemann Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei, har nettopp fått meg ein ny Opel Combo. Men finner ingen reservehjul, bare noe skumgreier og ein kompressor... Er dette vanlig nå til dags? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei, har nettopp fått meg ein ny Opel Combo. Men finner ingen reservehjul, bare noe skumgreier og ein kompressor... Er dette vanlig nå til dags? Takk for svar! Nå har ikke jeg så mye med ny biler å gjøre akkurat, men utifra det jeg har sett på andre sine biler og lest meg til så er det nok vanlig ja:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Blir mer og mer vanlig på nye biler ja, men det er fortsatt nye biler som blir solgt med reservehjul. Bestemor kjøpte seg brukt VW Polo (ganske ny type) for litt siden og der fulgte det med *reservedekkskum*. Pappa kjøpte seg nye mondeo for en stund tilbake, der er det reservedekk. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Blir mer og mer vanlig på nye biler ja, men det er fortsatt nye biler som blir solgt med reservehjul. Bestemor kjøpte seg brukt VW Polo (ganske ny type) for litt siden og der fulgte det med *reservedekkskum*. Pappa kjøpte seg nye mondeo for en stund tilbake, der er det reservedekk. Ford er skikkelig vettu, Opel usja. Men kan jo være at de er under på visse biler;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Vi kunne velge da vi bestilte ny bil. Kompressor og skum eller reservehjul - ikke noe prisforskjell. Ble kompressor og skum... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Jeg har byttet ut reservedekket i Golfen min med forsterker, to 10"-ere og "reservedekk på boks"-skum-ting. Fornøyd med byttet så langt ... :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg