PoTheFo Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Fett prosjekt, corolla FTW! "][/url] Og forresten, har powerfilter noe som helst virkning vis du ikke gjør noe annet med motoren? Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Nei, det er kun lyd ;) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Her kommer en liten update.. Det har gått seint en stund men no begynner det å skje ting igjen :) Har kjøpt nye dekk og trekt om taktrekket med svart semsket skinn. Lånte noen andre felger når jeg skulle bytte dekk Sumo Firenza ST-08 205/45-16 Taktrekket Også noen bilder jeg tok i helgen Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EE-101 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hei! åssen størelse var det på de pioneer høytalerne du monterte først som så ut til å passe rett på den originale innfestninga. er de 10 eller 13cm. å blei det noe bedre lyd enn originalt med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hei! åssen størelse var det på de pioneer høytalerne du monterte først som så ut til å passe rett på den originale innfestninga. er de 10 eller 13cm. å blei det noe bedre lyd enn originalt med de. For det første så er nesten ALT bedre enn 13år gamle råtne høyttalere.. Og i dørene på disse bilene er det 17cm høyttalere. Altså 6,5" Og de jag har no er også 6,5" men det er for stor magnet på de til å montere de bak dørtrekket. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EE-101 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Takk. Regner med at det meste er bedre enn det som er der nå ja. Jeg får vel plukke av dørtrekket å måle hullet i braketten så jeg kan finne noen høytalere jeg slipper å modifisere. Orker ikke å styre så med ombygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 wow stilig corolla :) er det blå/hvit lyspærer du har de på nå eller? Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 wow stilig corolla :) er det blå/hvit lyspærer du har de på nå eller? De skulle liksom være hvite men det ble litt mye blåskjer i de synest jeg... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Her har jeg en HVIT diode pære fra Dioder.no og en HVIT diode pære fra Biltema... Den som lyser rett farge er altså Dioder.no sin. Også har jeg fått på noen klistremerker som et prøve prosjekt siden jeg fikk de gratis. Også har jeg bestillt coilovere for noen uker siden å venter på att de skal komme før snøen så jeg kan godkjenne bilen med felger å senking hos biltilsynet :D Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Då var endelig coiloverene mine kommet :D Og det ble plutselig MYE gøyere å kjøre corolla :P Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 pris for coilovers? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 8999,- med frakt fra Street Design. måtte vente 5 uker før de lå på posten og de måtte forhåndsbetales. Men de er TUV godkjent og senker fra 35-65mm :D Ikke justering på stivhet. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRD Grønlie Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 hei tøfft prosjekt er du fornøyd med coiloverne er de harde eller akuratt passe mye jobb og trekke taket har du lakkert sol skjermene eller er de trekkt de også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Demperene er akkurat perfekt for meg hvertfall. Jeg har ikke prøvd de med sommerhjulene ennå, men det gleder jeg meg til. Det var litt jobb med å trekke taket men det tok bare en dag.. Solskjermene er lakket med vinyllakk. Coiloverene er kommet i vognkortet og no :) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRD Grønlie Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 hvor kjøpte du vinyllakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg