Thomas S Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Må ikke ødelegge den fine bilen :P Du kunne tatt turen til Toyparts å høre ka han foreslår angående motor utvalg til Rollaen din ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 erik har ikke så mye å komme med akkurat der.. er selv klar over hvilke motor alternativer som er. og jeg har bestemt meg for 4agze. må bare vente til pengene strekker til... mangler ca 40.000kr for å få bilen noelunde slik jeg vil ha den. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 fin bilen har blitt:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 begynner å komme seg :) skulle bare fått litt spons så hadde jeg både fått bilen ferdig og fått dekor :) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ;) dette høres bra ut :) håper motor bytte ditt går i orden og at du ikke møter veggen som jeg har gjort .. er i gang med ell nette på bilen nå da :) skal se hva det blir til i løpet av en stund :) har sag mange nok ganger nå at den skal være klar i løpet av neste uke så da sier jeg heller at den skal bli klar en gang ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 hehe. har en far som er utdannet bileletriker. så ledningene får han fikse. men jeg må jo få tak i pengene og få tak i et brukende front cut først Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Celica sine 3S-GE motorer er ikke så dyr av seg, en motor fra en T18 kostet rundt 6k når eg sku bytte ut motoren i min T16 for 2 år siden :) Husker ikke helt kas motor 4agze var no igjen. Hvilken biler sitter den i? Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 hei, du bør roe ned den stygge kjøringen din, den har ingenting på offentlig gate å gjøre. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Får du adrenalinkick av å ta idiotiske forbikjøringer? Vil du krasje bilen din? I så fall, syns jeg heller du kan prøve deg på en fjellvegg enn motgående trafikk i svinger... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 hei, du bør roe ned den stygge kjøringen din, den har ingenting på offentlig gate å gjøre. Får du adrenalinkick av å ta idiotiske forbikjøringer? Vil du krasje bilen din? I så fall, syns jeg heller du kan prøve deg på en fjellvegg enn motgående trafikk i svinger... Har dere aldrig sett en forbikjøring eller?? Det der var ikke mye idiotisk kjøring, det var mer enn god nok plass til å kjøre forbi. Hvis jeg hadde tvilt på at det gikk bra hadde jeg aldri kjørt forbi. Og jeg beklager hvis jeg forstyrret dere i søndagskjøringen deres. Hvis dere har noe mer negativt å komme med kan dere gjerne ta det på PM!! Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvis det er en vanlig forbikjøring å kjøre forbi biler rett før sving så skal jeg heller godta det. Du sparte vel ca 10 sec på de stuntene der, siden rundkjørignen til 2-felts motorvei lå 100m fram. Søndagskjøring ja? Du så sikkert det var en 240 som hadde kjørt ræven av den pimpete japsen din som lå foran og du måtte vise deg fram! ;) PS: Du skal vite at jeg faktisk bremset ned for å gjøre forbikjøringen din tryggere... Ville bare si det! :P Keep up the pimpin! Ser deg jo ganske ofte ut og ragger. Solgt 245n nå? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hvis du først ska invistere i motor hvorfor ikke kjøre på med en 3s-gte ? de kan du trimme opp til 700hk Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 700hk på framhjulene?? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 var i et redline bla ved jule tider de dro fram hele oppbygginga av en 700 hk 3s-gte fant bare en corolla med 650 hk med 3s-gte motor i frata her : http://fensport.co.uk/gallery.htm Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Ove Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Man har vell somregel motoren på framhjulene med mindre den er midt/bak motoriser?Så om man har 700 hk og den hviler så å si på framhjulene så går det like fint som om man har 150 hk og disse hviler på framhjulene?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg