Turbodevil Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja, kansje... En hvit E9 HB med sota ruter og MEGA felger??? Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ang short shiften din: har funnet ut en smart sak nå . denne spaken kunne blitt kaldt rånespak i stede for short shift , eneste som skjerer jo at du flytter posisjonen på selve spaken ... :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja, kansje... En hvit E9 HB med sota ruter og MEGA felger??? jepp det stemmer :) men felgen heter Akuma men ligner på Mega felger :P gå inn på tscn og det e flere bilder av bilen min der :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 jepp det stemmer :) men felgen heter Akuma men ligner på Mega felger :P gå inn på tscn og det e flere bilder av bilen min der :) Du har vel ikke TRD merke i frontruten vell??? eller har hatt?? Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 ang short shiften din: har funnet ut en smart sak nå . denne spaken kunne blitt kaldt rånespak i stede for short shift , eneste som skjerer jo at du flytter posisjonen på selve spaken ... :P Jepp. den var søppel. tente å heller bygge om den originale. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Du har vel ikke TRD merke i frontruten vell??? eller har hatt?? nei har ikke TRD merke i frontruten Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRD Grønlie Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 hvor har du kjøpt front lyktene dine fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Jeg har kjøpt lyktene på ebay Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRD Grønlie Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hvor mye ga du for dem tokk det lang tid før du fikk dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 jeg betalte ca 1200kr for 2stk hovedlykter og 2stk blinklys der som parklysene står originalt... men dette er japanske lykter som er beregnet til høyrestyrte biler, det vil si at lysene lyser ikke mot høyre som de skal i norge. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Då er det på tide med en lite uppdate... Har fått sotet rutene med 35%.. men bakruten gikk FAEN ikke :( Også har jeg knust baklyktene og bakfangeren :deng Og fått på toppdeksel og innsugsdeksel som jeg har kjøpt av |plumbo. Sotefilmen Skaden etter jeg klarte å rygge på en kompis :( Nytt toppdeksel og innsugs deksel Her er et bilde jeg tok med mobilen som jeg synest ser photoshoppet ut... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg har en hekkfanger til Corolla liggende, men ingen Corolla lenger! Hehe.. Jeg fikk min bakrute sotet hos Bilpleie Nr.1, de tok ikke så voldsomt for jobben.. De klarte det med bare en luftboble, men de brukte en 2-3 forsøk, hehe.. Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Tror ikke jeg gidder å kjøpe ny original fanger når jeg skal ha usa fanger iløpet av året.. Billigste prisen jeg har funnet på soting av kun bakruten er 1600kr :( Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Men det er jo brukt fanger, ikke nyy! :P Neida.. Men jeg har en liggende, den er preget av noe bruk, så skulle nå ikke hatt blodpris for den.. Bare tar plass for min del, og jeg har solgt bilen min så. Var jaggu dyrt for bakruta, får komme og hente hekkfangern min og sote bakruta her i Tønsberg samtidig, de har jo laget malen til bakruta på min bil, hehe.. :P Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg