Mogwai Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Som topic sier, jeg har trøbbel med at på rundt 120-130 vibrerer det i forstillingen. Det kan virke som at det kommer fra høyre side, men dette kan jeg ikke si med sikkerhet. Problemet er ikke alltid til stede, men ofte når veien er litt sporete. Det er også mest fremtredende når jeg sakker sakte av fra høyere hastighet. Noen som har ideer om hva som kan gjøre dette? Har heist opp bilen og kjent etter ekstrem slakke i hjullager, men synes ikke at dette skal relatere seg til sånn oppførsel. Kan heller ikke se noe som er løst/ekstremt slitt med det blotte øye... Får håpe jeg finner ut at dette snart, problemet blir ikke akkurat noe mindre fremtredende. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Mest sannsynlig ubalanse i felgen din,ettersom du ikke finner noe slakke.. kanskje har du kantkjørt eller mistet et lodd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ikke kantkjørt, men tanken på et mistet lodd har streifet meg ja Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hadde samme problemet på faren min sin 740 for noen år siden, da var det slakk i bærekule. Ble vibrasjoner rundt 120-130 og ved nedbremsing. Var tydeligvis ikke lett å finne, da verkstedet som reparerte det ikke fant det ut første gangen den var inne heller. Så sjekk nøye bærekuler... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hmm... takk for tips! husker at jeg byttet en av de i 2004, men vet ikke om jeg byttet begge. Kanskje det er like greit bare å bytte de begge. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Har nå byttet begge bærekulene, og har ikke merket noen flere vibrasjoner. Den på venstre side var det vi hadde byttet, og den på høyre side var KAV gåen. Drøye 1mm slakke når jeg kjente på den med fingrene. Det var jo forøvrig fra høyre side det først og fremst virket å komme fra, så man får vel anse problemet som løst ;):partyon: Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg