Sn0mann Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hai! Lurer på en ting. Hva gjør dere med dekselet under motoren ved ekstremsenking? Tenker da på dette beskyttelsesgreiene som stikker så grasalt langt ned :S -Sn0mann ooog ; Jeg har hørt man kan kjøpe aludeksel hos vwsjappe, stemmer dette? er den bedre? =) takker for alle svar! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firrergolf Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 de forsvinner av seg selv ser det ut til.... bare vent til snøen kommer så ordner den saken Siter golf 4 stv nissan primera p11 vw boble -65 nissan primera p10 bmw 320 opel kadett e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 noen med noen andre ideèr? :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Du kan jo skru det av.... Vet at Veng selger ett tynnere deksel (har ett slikt selv) men alle festepunktene mine er slitt vekk så får ikke montert det. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 så det er ikek så mye annet å få gjøre enn det? jaja, kan prøve å bestille et veng-deksel da=) takker for opplysninger ;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg