Baldrick Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Selve adapterne er ikke det store problemet med å få lagd de, boltene lager større problem. Har fått foreløpig pris på 2500 for komplett men håper å få det billigere. Eller kanskje jeg bare selger felgene og finner på noe annet, kan jo ikke ha like felger ;) BLir det nye felger blir det nok ikke Porsche da Gullideckel felgene er de fineste... kanskje jeg skal prøve meg på BBS RS igjen, kan få kjøpt noen 7/8x16 billig. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Her bilde av felgene mine Baldrick! Driver og sliper og polerer inne i "åpningene" nå. Er et sinnsykt slit! Men det blir fint da. :) Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Hallois, baldrick fin bil du har der. Var det slik at du kunne tenke deg å selge felgene? I såfall er jeg interresert. Let me know.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Ingenting som ikke er til salgs ;) se her Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Begynner å fylle seg opp i kjelleren med felger men pyttsann... klassikere kan vi ikke få for mange av :) Dagens fangst, BBS RS01, 7x15 ET25 med relativt OK Nokian 205/50 dekk... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg