melluh Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 noen som sitter med slike bilder...skal-skal ikke kjøpe "familiebil" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Disse bilene heter 6KV (samme typebetegnelse som Seat Ibiza/Cordoba). Polo Classic bør ha noen fra gamle dager liggende, da vi var på Polo-træf i Odense. Det gikk også en mørk blå en her i landet samtidig med at jeg kjørte Caddy 9KVF mellom 1999 og 2001. Husker han pleide å parkere ved siden av meg på treff. Bilene hadde jo tross alt likt tryne og var like lave:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hepp! Bildet tatt i gågata i ski 2001 Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 er disse poloene skjelden? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selle Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Å si at disse er skjeldne blir vel å ta i litt, men det er ikke så mange av dem i landet. Jeg har selv netopp kjøpt en Seat Cordoba Vario, som i bunn og grunn er samme bilen. Siter 2001 Volkswagen Golf stv 1.6 16v highline 1991 Volkswagen Golf CL 3d 1.6 TD "Miljødiesel" 1994 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg