mbl Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Skal bytte venstre fram skjerm på min golf 1 cab, og lurte på om jeg må av med døren for og få løsnet skjermen? Noen tips her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 det må du ikke! husker ikke hvor alle skruene sitter, men jeg er veldig sikker på at det finnes en tråd her med tegninger av hvor de sitter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 sitter 4-5(?) i motorrommet , 1 nede ved kanalen og 1 nede ved frontplaten.. Kan sitte med karosseri-kit,men det er bare å rive skjermen av hvis du ikke skal ha den.. Bruk kniv eller lignende hvis du skal ha den av pen. Håper det svarte på spørsmålet ditt:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 sitter 4-5(?) i motorrommet , 1 nede ved kanalen og 1 nede ved frontplaten.. Kan sitte med karosseri-kit,men det er bare å rive skjermen av hvis du ikke skal ha den.. Bruk kniv eller lignende hvis du skal ha den av pen. Håper det svarte på spørsmålet ditt:) ikke glem de 3 mot a stolpen som skrus innenfra skjemen... ligger under masse kitt Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 takk for hjelpen. de 3 skrues fra utsiden av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 De 3 skrues fra innsiden av hjulbuen. Enkleste må være å ta av hjulet og plastikken bak skjermen,kommer til litt bedre da. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 atte.. du sitter jo med en ny skjerm etter hva jeg skjønner:) du ser jo på den hvor alle skruene er:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 skjermen er nå av ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Heisann! Hvis du skal bytte framskjermer på golfen din, så sjekk opp pris på ww.rpglasfiber.com. Svensk side, de leverer karrosserideler til bla. Golf 1. Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Heisann! Hvis du skal bytte framskjermer på golfen din, så sjekk opp pris på ww.rpglasfiber.com. Svensk side, de leverer karrosserideler til bla. Golf 1. Seriøs side da som konsekvent skriver WV... Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 HAH! Jessda,bra side med gode priser. NOT! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg