Toro Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Frua har nettopp kjøpt seg ny bil, det er en 96 mod vectra med 1,8l 16v motor. Hvordan er denne å bytte reg reim på? Ligger det noen tegninger, forklaringer på nettet? Kjekt hvis noen vet, gidder ikke betale 350kr for å melde meg inn i opelklubben :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Frua har nettopp kjøpt seg ny bil, det er en 96 mod vectra med 1,8l 16v motor. Hvordan er denne å bytte reg reim på? Ligger det noen tegninger, forklaringer på nettet? Kjekt hvis noen vet, gidder ikke betale 350kr for å melde meg inn i opelklubben :) det er kurrant å bytte regreim på disse bilene.. men den alu bolten som er med i settet er ikke mye å skryte av. men husk å låse kam hjulene i riktig posisjon så skal det gå bra :-) kan jo søke på nettet... finner sikkert en del på http://www.vvoc.com, calibra.no osv.. google er jo en god venn i nøden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Fant du en bra guide på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 en kan leste brukerveiledningen som følger med register reim settet,,. er en bra guide der for hvordan en skal stramme reimen.. :-) les spesielt det avsnittet hvor en skal stramme register strammeren.. finnes en del info om dette på nett. søk på engels .. register reim = timing belt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg fant i mellomtiden også denne guiden: http://www.calibra.no/howto.aspx?id=21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Skift vannpumpa også! Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg