jeg ruller Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hva er det beste understelle man får til på 240 uten å bugge om til 4 link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det lurer igrunnen jeg også på.. Men med superflex i hele understellet, bilstein CS og lesjøførs ellerno blir det vel ganske brukbart.. Må vel også ha grovere stabstag... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Er akuratt dette oppsette jeg lurer litt på. Vurderer å ha bilstein racing bak. Har også sett på sellholm framme og bilstein racing bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 bilstein CS, 25mm stabstag foran og 22mm bak, superflex på understellet og lesjöfors er vell en god kombinasjon. turbos: racing og cs er samme bakdempere;) hvis du ikke visste det. bare foran det er forskjell. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hehe. Sorry da har jeg misforstått. Men trur kanskje det blir sellholm framme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 ok, gromme saker det! koster deretter og:P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 ja selfølgelig. men det koster mer å kjøpe seg cs og deretter bestemme seg for å ha sellholm. Har man sellholm er det ikke noen bedre alternativ. Er egentlig ikke ekstermt dyrt. Lever den nye passaten din på ett merkeverksted som bare bruker orginal deler. Blir ikke 8,750- mva inkludert da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ja selfølgelig. men det koster mer å kjøpe seg cs og deretter bestemme seg for å ha sellholm. Har man sellholm er det ikke noen bedre alternativ. Er egentlig ikke ekstermt dyrt. Lever den nye passaten din på ett merkeverksted som bare bruker orginal deler. Blir ikke 8,750- mva inkludert da. Den prisen på selholm er pr stk, så du må sikkert betale 17-18000,- for de fjærbeina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hvem i helvete koster på seg dyre coilovere foran, og billig ræl bak? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 bilstein cs er vel ikke akkurat billig ræl.. Hvordan det blir å kjøre coilovers framme og bare vanlige dempere bak har jeg egentlig ingen formening om, men det ville jo vært spennende å prøvd :) om det sitter bra nok, eller om det bare er å kaste BS og ha full pakke på hele bilen!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hiv på et justerbart panhardstag og momentstag fra enten IPD eller Kaphlenke Racing, så har du gromt understell. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Står ikke noe på gundersen motorsport at det er per stykk da men. visst det koster 17 tusen så blir det ikke aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 jeg har kjørt en sesong nå med bilstein rally, kappa lesjøfors, ambulansestag, 25mm stag foran og 23mm bak, dana truetrac diff, orginale foringer og yokohama ao48 slicks. dette funker overraskende bra, men i vinter skal jeg bytte til uniballs i alt utenom de store i bakakselen, og eventuelt coilovers foran og bak vis penga strekker til. sam steffanson selger justerbare coilovers bak som passer i orginalfestene og som har bilstein innsats. selholm bruker også bilstein innmat. oppsettet jeg har kjørt med i år holder i massevis bare man bytter til polyforinger og eventuelt clubsport-dempere som er mer glad i senking.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Er faktisk ganske stor forskjell på poly og uniballs ja. Har skaffet meg panhard og moment med uniballs nå, fra Kaphlenke. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Er faktisk ganske stor forskjell på poly og uniballs ja. Har skaffet meg panhard og moment med uniballs nå, fra Kaphlenke. :) jeg skal sette på hjemmelaget moment og panhardstag med uniballs og teste på bane en gang før vintern. blir spennende det.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg