Gå til innhold

Rånebiltreff på lånke 8 September!

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

Da er det dags for å ha ett rånebiltreff på lånke, og det har da en kompis av meg stelt i stand sammens med NAF :) og siden det er første gang vi arrangerer treff så er det GRATIS banekjøring og vi håper mange folk møter opp :)

 

Treffet starter klokka 15.00 og varer helt til 20.00

 

Det blir Bl.a Stands, kiosk, "Bråstoppen" Til Naf blir satt opp, Banekjøring og konkuranser

 

Det konkureres i følgende:

Breisladd Premie

Peneste Styling

Enkleste stling

Best gjennomførte Styling

Beste Stereo Anlegg

 

Speaker'n er selveste meg aka 2Fat2Fly, første gangen jeg er det så håper det går bra!

da er det bare å møte opp! Håper på å få se mye folk der oppe

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driftbattle har lov ellers ;)

 

Det er lov med prøveskilt så lenge Vaktene er godkjente gjennom Norsk motor forbund eller hva det heter.

Bilene og førerne må også vere godkjente og ha løst lisens.

 

Men når det kjøres prøveskilt så er det ett krav at alle biler på banen da har det. Det kan ikke kjøres Mixed.

 

Om jeg har forstått det riktig da

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov med prøveskilt så lenge Vaktene er godkjente gjennom Norsk motor forbund eller hva det heter.

Bilene og førerne må også vere godkjente og ha løst lisens.

 

Men når det kjøres prøveskilt så er det ett krav at alle biler på banen da har det. Det kan ikke kjøres Mixed.

 

Om jeg har forstått det riktig da

 

"Lov og lov"

Så lenge dere leier banen som landeveg, så har alle lov å kjøre uansett om det er hvite, grønne eller røde skilt. Dette er i følge veitrafikkloven. Arrangører kan selvsagt lage egne regler ang dette, men om man skal følge loven så er prøveskilter like gode som alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår