Gå til innhold

Rånebiltreff på lånke 8 September!

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du får komme neste gang da:) var trossalt vårt første treff, hadde ikke regna med så mange biler som kom heller :) beste var at han som vant prisen for mest gjennomførte anlegg ikke hadde anlegg engang!

 

Man skal vel strengt tatt ikke klage for mye på et gratis arrangement, jeg håpet mest det kom lite folk pga vær og andre treff, så man fikk masse plass på frikjøring, men der tok jeg styggelig feil gitt! :) Fint for dere!

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt treff må jeg si :P Først en runde på sladden, så en runde til. Skulle akkurat til å dra når jeg fikk høre at det ble frikjøring. Og da tok det av ;) Du får smekke sammen litt film 2Fat 2Fly!

1987 Ford Scorpio 2,9i GL

1983 Ford Granada 2,8 GL

En god sladd forlenger livet!

Volvo har TIC, Ford har TIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt dårlig at dere ikke hadde en kost da? Audi S2'n knuste jo 2 stk vinduer som på 2 biler som stod utom gjerde på veien dær.. for at dere ikke kunne koste av all steinen og grus som ble kastet utpå banen etter den første bilen som tok breisladd..

en kompis av meg gikk og sa ifra at banen måtte kostes i svingen der, men det ble ikke gjort.. og det endte med knuste ruter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en mislykket breisladd i andre runde pga oppbremsing da jeg så grusen i svingen, pluss at jeg oppdaget at det var OLJESØL helt fra der vi startet breisladden og helt til parkeringa på toppen mot kafeteriaen, varslet jeg en av vaktene med kraftig beskjed om at dette måtte ordnes opp i øyeblikkelig har jeg helt mistet trua på at naf står for å øke sikkerheten blant bilfører.

 

hadde dette vært et hvilket som helst annet banetreff ville sjåføren av bilen som hadde lekasje fått 1000kr (dette skriver man under på før hver banekjøring til vanlig) per meter med oljesøl. der vi spøla piruetter før breisladden kunne olje vises meget godt, var fullt overalt, og ei bred stripe på ca 1 meter vistes langs hele banen.

 

og ang. grusen så er det vel en grunn til at vi har vakter med kost?

 

ellers bra at det blir tatt initiativ til treff, men det bør settes i system og ikke føre til at man får beskjeder, med kontrabeskjed like etter fra andre vakter om hvordan kjøring skal foregå.

 

lykke til med neste treff, satser på bedre innsats fra arrangør da =)

Toyota Celica -86

Pedal to the metal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnum: har film av deg ;)

 

A4dude: Ja vet, det jeg fikk høre var at det skulle stå 2 vakter i svingen der med kost, kompisen din sa fra og jeg vidreformidla videre men tydlivis ingenting som skjedde :(

 

karl: var en som hadde fryktelig til oljesøl ja, ble sagt over speakeranlegget at ALLE skulle sjekke bilene sine for lekasjer, men takk for alle innspill :) satser på at feilene blir rettet opp til neste treff

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår