rogue Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 En liten økt med tinn sparkling i dag, første gang da :) pussa først ned, så på med flussmiddel Smelte tinn på Noen timer senere.. :) Ikke helt ferdig da Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 dette kommer til og bli bra :) Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Denne skal bli morsom å følge med på! Men hva skjer? Du har jo to dører for mye!? :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Denne skal bli morsom å følge med på! Men hva skjer? Du har jo to dører for mye!? :p Hehe, ja... kjekt i grunn da:) betyr ikke så mye syns jeg da.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jojo! Men tredørs har jo mye penere linjer. Men litt sent å mase om det nå! Bilen er kjøpt og allerede påbegynt. Skal du beholde cup felgene? Eller går du for nye? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jojo! Men tredørs har jo mye penere linjer. Men litt sent å mase om det nå! Bilen er kjøpt og allerede påbegynt. Skal du beholde cup felgene? Eller går du for nye? Skal nok beholde de en stund, men mulig det blir nye til våren eller noe :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 15*9,5! Jeg vil se noen skikkelig gobreie felger på den dreiern der! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Noe fremgang? Åssen sparkel brukte du btw? Skal gjøre det samme med min, men har bare plastsparkel. Funker det? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Noe fremgang? Åssen sparkel brukte du btw? Skal gjøre det samme med min, men har bare plastsparkel. Funker det? Tror det skal funke ja.. Jeg har en sånn plastsparkel fra Presto, men det er en polyestersparkel så det går fint. Står også at det kan brukes på metall bak.. Men selv kjøpte jeg en metallsparkel fra Biltema til bruk på bil, kosta 50kr for 1/2kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Ok. La først plastheft, så sprøytesparkel for å fjerne teksturen (mine var ikke lakert fra før av) og har nå limt på lastbiter i blinklyshullene. Skal sparkel i kveld, så da kjører jeg på med plstsparkel. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 bonrath monovisker og nye speil kommer til uka :) Håper å få bilen klar til sveising av div rusthull snart.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Skjer det noe? :p Her er "mint-metallic"-broren til bilen din: http://img139.imageshack.u<wbr>s/my.php?image=vromdl5.jpg Skal lakkere til uken. (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 noe framgang på bilen? fikset du front fangeren sånn at det ikke er skiltgrop noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jævli stili, akkurat sånt jeg liker :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg