Gå til innhold

Lappen er borte :S

Ranger emnet


Recaro

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å si det sånn så slapp du greit unna med tanke på at du kunne fått en helvetes bot og siden du ikke har stort til inntekt så hadde det sikkert vært bra kjedelig å måtte betale på den en god stund..

 

Har selv sitti på Hof og det er ikke verdens undergang, de dagene går fort og du tjener faktisk en halv 500-lapp hver uke på å slå spiker. Så da er det egentlig bare for deg å kjøre kollektivt og haike med kompiser så lenge du er lapplaus.

- '06 Toyota Avensis TTE

X '97 Audi A3 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel aldri gjort noe gærnt du tenker jeg:)

 

Han, som kjører BMW E36 og har fake bling gullkjeder er vel en av de største gangstahs vi har i Norge.

 

Kommer helt an på bebyggelse om man kjører fort i 60-sone. Er det hus sier sunn fornuft at man iallfall ikke kjører fort. Er det helt øde men likevel 60-grense av en ukjent grunn, ser jeg ikke noe problem å være litt over fra tid til annen, sålenge man ikke er redd for lommebok/førerkort.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten lit lei meg når jeg leser om folk som sier at du fortjente mer, jævla idiot, ung og dum osvosv, hva faen er galt med dere? hvis dere skal klage på denne måten så er det vel ingen vits i å skrive her? han spurte om hva han kan forvente seg om konsekvenser! ikke om å bli satt på en blink for hverdagshelter!!

 

Folk har forskjellige behov, og ja, "merklig nokk", noen syns det er lit gøy og kjøre fort innimellom..

 

Dette bare måtte komme ut av meg en dag, er så lei av hverdagshelter, spesielt på forumet!

 

Syns faen meg synd på deg, jeg er også veldig avhengig av lappen, men klarer ikke kjøre fartsgrense hver dag for og si det sånn...

Hell yeah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så slapp du greit unna med tanke på at du kunne fått en helvetes bot og siden du ikke har stort til inntekt så hadde det sikkert vært bra kjedelig å måtte betale på den en god stund..

 

Har selv sitti på Hof og det er ikke verdens undergang, de dagene går fort og du tjener faktisk en halv 500-lapp hver uke på å slå spiker. Så da er det egentlig bare for deg å kjøre kollektivt og haike med kompiser så lenge du er lapplaus.

 

hadde heller valgt en FEIT bot, er bedre og få en bot som svir enn og få fengsel, men det er min menig da, hadde blitt sjeleglad om jeg hadde fått 15-20 k i bot og sluppet fengsel

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten lit lei meg når jeg leser om folk som sier at du fortjente mer, jævla idiot, ung og dum osvosv, hva faen er galt med dere? hvis dere skal klage på denne måten så er det vel ingen vits i å skrive her? han spurte om hva han kan forvente seg om konsekvenser! ikke om å bli satt på en blink for hverdagshelter!!

 

Folk har forskjellige behov, og ja, "merklig nokk", noen syns det er lit gøy og kjøre fort innimellom..

 

Dette bare måtte komme ut av meg en dag, er så lei av hverdagshelter, spesielt på forumet!

 

Syns faen meg synd på deg, jeg er også veldig avhengig av lappen, men klarer ikke kjøre fartsgrense hver dag for og si det sånn...

 

bra det er noen som kan inrømme at de også liker å bruke bilen sin litt også.... er brukbart avhengig av lappen selv, men får bruke kompisene mine litt nå hehe.. men tror jeg må si opp helgejobbingen, har ikke sjangs til å få kommet meg dit.. men,men

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten lit lei meg når jeg leser om folk som sier at du fortjente mer, jævla idiot, ung og dum osvosv, hva faen er galt med dere? hvis dere skal klage på denne måten så er det vel ingen vits i å skrive her? han spurte om hva han kan forvente seg om konsekvenser! ikke om å bli satt på en blink for hverdagshelter!!

 

Folk har forskjellige behov, og ja, "merklig nokk", noen syns det er lit gøy og kjøre fort innimellom..

 

Dette bare måtte komme ut av meg en dag, er så lei av hverdagshelter, spesielt på forumet!

 

Syns faen meg synd på deg, jeg er også veldig avhengig av lappen, men klarer ikke kjøre fartsgrense hver dag for og si det sånn...

Meget bra skrevet

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo liksom poenget da... Om du bare hadde fått en bot, hadde du sikkert ikke lært like mye. :nono:

 

en bot kan svi like mye, men når man går på skole og pluteslig blir innkalt til 3 ukers fengsel, så kan man miste skoleplassen.. men sååå langt tenkte vel ikke du, så spar meg for den lille moralpreknen din

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bot kan svi like mye, men når man går på skole og pluteslig blir innkalt til 3 ukers fengsel, så kan man miste skoleplassen.. men sååå langt tenkte vel ikke du, så spar meg for den lille moralpreknen din

 

Det skulle du kanskje tenkt på før du gassa på?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde over Saltfjellet i 2005.

Herren i blått tok hensyn til at all forbikjøring skjedde på en hensynsfull og trafikksikker måte, der alle tegn ble gitt i god tid, og at sjåføren hadde mye erfaring og at det var hans første fartsbot.

Jeg la meg flat med engang og innrømte at jeg hadde nok kjørt fort, men sikkert.Å kjøre forbi 6 trailere i slengen på en rett strekning syntes han var helt ok, han gjorde jo det samme ;)

Var en grei fyr faktiskt.

 

UP på Saltfjellet? Huffda.. Er jo ingen nyhet at folk kjører hardt der. Selv ligger jeg alltid i 140 i fin flyt der og blir ofte kjørt forbi av folk som kjører oppunder 200..

 

Nå er jo dette også Nord-Norges mest oversiklige veier. Eneste man har å frykte er rein, elg og annen dyreliv

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår