Gå til innhold

Hvordan oppnå ekstrem glans? + div spm.

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm skjedde noe rart med det bilde der så prøver igjen, får det ikke stort samma f med imagevenue ivertfall, men uansett så er det ikke så mye bling enda, har ikke begynt med gummi behandling å polering der nede enda, planene er at jeg skal skru ut innsuget å topplokket å fornikle dette, å kjøpe en chrome stabstag, legge en "speil" tape der varmebeskytelsen er i panseret, skrelle den vekk å legge tape der. også bytte ut div tanker å deler så det ser litt freshere ut :) skal bi TOTALT strøkent.. legge kabler i slike fletta stålstrømper og.. ja +++ bilder vill selvfølgelig komme !

 

okay pirex takker :) kanskje jeg skal våge meg til å bruke den

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai! burde bli rimelig strøkent etterhvert det der

ser frem til bilder :)

 

i dag var den store vaske bilen dagen.

vask, lakkrens, polish og voks. samt polish og voks av felger.

så jævlig årleit å cruise rundt med nyvoksa bil.

kom en kar bortom og spurte hva slags voks jeg brukte. tror jammen jeg verva en kunde til swissvax :)

tilogmed ei gammel dame på rundt 150 år kommenterte at bilen var så blank og fin. gjorde de 6 timene jeg brukte verdt det :D

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkrens igjen alt nå? ikke lenge sia du voksa bilen?

men for all del :D skal ikke klage, bra du bryr deg om bilen! fin bil å være glad i det der ;) sier ikke nei takk til bilder!

 

brukte overkant av 5 timer på KUN støvsuging forrige helg, og 5 timer med quick out til mg på taket i bilen å rundt om, tokk nesten en quick out på meg selv :( kraftige saker å sniffe. Vært i vær eneste krik å krok, å dæven å mange kriker å kroker det egentlig er i en e30 fant jeg ut, nesten så jeg ikke tørr å sitte i den engang ;) hehe, men må roe litt ned nu ellers kommer jeg ikke til å ha noe å gjøre resten av vintern en å tørke støv :(

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what 5 timer på støvsuging ? verste jeg har hørt! utifra tiden vil jeg påstå du støvsugde en hel buss :D

quick out ? er det noe nytt ?

 

begynner å bli en stund siden jeg gikk skikkelig over bilen nå. 2 måneder kanskje..?

hadde kanskje ikke trengt lakkrens, men er det siste jeg kjøpte så måtte prøve den ut :)

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what 5 timer på støvsuging ? verste jeg har hørt! utifra tiden vil jeg påstå du støvsugde en hel buss :D

quick out ? er det noe nytt ?

 

begynner å bli en stund siden jeg gikk skikkelig over bilen nå. 2 måneder kanskje..?

hadde kanskje ikke trengt lakkrens, men er det siste jeg kjøpte så måtte prøve den ut :)

 

Er vel denne han mener:)

 

http://www.autogeek.net/mequoutcastr.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror det var litt over 5 timer og.. er ekstremt nøye når jeg først skal ha det bra, men har jo hele vintern på meg så :D

Quick outen funka greit den, etterlott seg en frisk lukt og, lukta ikke noe spess bare friskt å godt, men dæven tar nesten en "quick out" på deg og vist ikke har godt ventilert sted, men du har jo cab så ;) Testa den på 1 flekk, hjalp litt men den har nokk vært der noen år for mye hehe. men rensa GODT, mf'n var svart etterpå, å jeg som trudde det var helt reint..

 

Bilen din må se sinnsyk ut i lakken nå da, bilder da ? :)

produkter gikk det i denne gangen da? kjører du forbi porsgrunn engang vill jeg gjerne beundre :) blir litt værre med oslo på meg med det første, sperrefristen går ut i desember, evnt oktober tenker jeg, da skal jeg søke om å få den igjen, så da blir jeg å se på polish treff! :) fått detta her helt på hue.. Blir ivertfall bilpleie til helga MED bilder, har nemelig 2ukers høstferie :) mehehe pusse pusse

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakk ut og tok noen bilder med drittkameraet mitt. ser bedre ut live for å si det sånn.

må snart investere i speilrefleks ser det ut som.. ;)

 

er sjelden i de traktene, men jeg er jo kjent for å ta meningsløse kjøreturer. dro til drammen for å kjøpe potetgull en gang.. tror vi var nær skien en gang for å kjøpe kjeks.

så kan alltids ta meg en tur :)

 

bil-oktober-013.jpg

 

bil-oktober-014.jpg

 

bil-oktober-018.jpg

 

bil-oktober-020.jpg

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :D så bra refleksjon at jeg trudde du hadde tatt bilde med voksen på med engang hehe.

 

Hehe skien for å kjøpe kjeks :D drøyt.. minner meg om da jeg dro til sverige for 2 stykk jaffa blodappelsin hehehe.. Så ja bare å svinge innom kan jeg beskue underet :) kan du t.o.m få litt gratis kjeks ;)

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt jeg skulle legge ut et par bilder av Touran'en min. Liker å fylle fritiden med bilrelaterte ting, og tar man tiden til hjelp så..... he he

Tatt etter jobben i dag, skulle nok hatt dig. speilrefleks, men man ser jo litt av looken.

DSCN4635.jpg

DSCN4643.jpg

 

Ble jo litt klarhet/bybde i panseret;

DSCN4634.jpg

 

Produkter jeg har brukt er clay på panser (for å fjerne litt prikker etter fall fra trær), MG PaintCleaner, MG 7, MG 20, og MG AllSeasion Dressin.

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice shine Espen! :D

 

sandersen: hva mener du ? skal man ta av voksen ???

kødda! drøyt hvor mye støv det er i oslo. tar en halv dag så ligger det et fint lag med støv. irriterende! bilen blir nok satt vekk neste fredag, så mulig jeg må benytte meg av kjeks-tilbudet til våren ;)

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blei strøkent shiney! stor tommel opp!

 

mr fatteh! eller hva du en nå heter hehe, Nein skal ikke ta av voksen ;D la den ligge på... bedre det.. fløtt te porsgrunn eke så mye støv her... tror jeg da.

Hehe ja får benytte deg av kjeks tilbudet da ;D kan t.o.m få velge kjeksen selv!!

 

sier bare.. YES SIR, I CAN BOOOGIE :D

 

 

eeedit: jeg droppa ikke fest framfor polering i dag gitt :dj :spin :watchout

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår