Gå til innhold

Hvordan oppnå ekstrem glans? + div spm.

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

ang kjøreegenskaper kan jeg ikke si annet enn at de er drit bra!

sitter som støpt på veien ja, har aldri vært i nærheten av å "slippe". jeg feiger ut lenge før bilen, for å si det sånn.

 

veldig myk og fin motor til bykjøring, så lenge veien har en viss standard. Hull og ujevnheter kjennes ganske brutalt rett i bilen.

er veldig imponert over motoren, den er behagelig til bykjøring. så trøkker man på litt og da våkner den skikkelig!

lekte litt med Sport knappen når jeg kjørte på autobahn, og det hadde faktisk stor effekt. fikk et mye råere drag fra høye hastigheter, f.eks 140 til 160. veldig gøy

 

setene kunne vært litt dypere og hatt bedre sidestøtte, det er vel alt jeg har å pirke på egentlig :)

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe nei han var bare så vidt innom en tur å ut igjen så tenkte at det kanskje kunne vært deg :) for å si det slik, hadde du kommet på treff hadde jeg dratt fram lupa! skal gå forran med godt eksempel du vettu ;) hehe, hadde sjekka hengsler i bensinlokk å alt ;) skjønner at du ikke vill at folk skal ta på den, en katte som driver å spaserer på bilen min nå siden den ikke er vinterlagra helt enda, å dæven døtte vist jeg tar den katta på fersken åååå... ja, skal ikke si mer tilfelle er noen katte elskere her.

 

nå er vell bilen din galvanisert tenker jeg så tror ikke den trenger noe rustbeskytelse.

Du kan ta av felgene vist du vill men ikke et must, men på bukk burde den stå for å være skånsom mot drivverket å fjærer.

når det gjelder felgene så veit jeg ikke dessverre, prøvd med clay? er liksom ikke så mye jeg veit man kan gjøre med hakk men... vokse på? hehe :)

 

hehe få lånen 1time skal jeg få den til å skli fint jeg ;) hehe, sett den top gear filmen porsche boxter vs z4 M ? hoho, der ser man hva z4 er god for. Breie dekk er det du har på den nu da?

 

skulle ønske jeg og hadde en sportsknapp ;)

 

også en liten glad nyhet, fikk endelig bekreftelse mail fra autogeek så nå tar det vell ikke lang tid føre varene er på vei :) omtrent lang tid pleier det å ta ? noen som veit? eneste som var litt minus da: "We are unable to send the 3M Foaming Engine Degreaser. It is an aerosol and we are unable to ship that via air due to Federal regulations. We have removed it from your order." å jeg som hadde gleda meg til å teste den! :( bytta den ut med DP Engine Degreaser - DP-600, erfaringer noen?

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente meguiars gule skumpads ja for hånd, tror jeg skal gjøre for hånd føre jeg begynner med maskin, veit ikke helt om jeg tørr det enda :). Så jeg kan altså bruke mg gule pads til lakk rens og?

 

Du kan bruke denne til alle typer påføring. (Lakkrens, polering og voks.

 

Til å ta av alt det ovenfor bruker du et microfoberhåndkle. Ett til hver del. Mao ikke bruke samme håndkle på f.eks lakkrens og polering. :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår