oysts Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut litt info og bilder av min Avensis. Det er en 2004 modell, 2.0 D4-D med 18" originale Toyotafelger og dekkdimmensjon 225/40. H&R 30mm senkesett og tonede ruter. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haalando Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Steike flott!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 FIN! Hva måtte du gi for den? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Glemte å nevne TTE frontleppen og alu-listen på baggageluken.....småting som får bilen til å se mye bedre ut! Jeg er VELDIG fornøyd med utseende på bilen.... er det noe mer som kan gjøres med en Avensis...? Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Grattis med kjempe fin bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hey! Dette var en virkelig flott Avensis. :) Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Takk takk! Til og med en Toyota kan se bra ut med litt modifikasjoner :) Noen som har forslag til hva mer som kan gjøres? Jeg kunne godt tenkt meg hovedlykter med sort bakgrunn.... Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis X Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Gratulerer, Øystein Du fant deg en kjempefin bil ! Det gjør seg med et senkesett, det ser jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Og marerittet med å få registrert bilen fortsetter. Biltilsynet har i dag godkjent både senkesett og felger. Tollvesenet sliter med dataproblemer og klarer derfor ikke å regne ut hva jeg skal betale i engangsavgift. Ikke betalt engangsavgift = Ingen skilt Jiihah.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Import?? Hva tjener man på det i forhold til Norsk-solgt, sånn seriøst? Det den mangler er "smile"-grill!! Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Det er ikke like mye å spare nå som det var før grunnet stor konkurranse blandt de som importerer. For min del var det utvalget av biler som var avgjørende for at jeg valgte å importere. Lettere å finne en bil med riktig utstyr og utseende på mobile.de enn finn.no :) "Smile"-grill... tenker du da på den nye originale grillen som leveres på nye biler? Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Etter tre uker med frem og tilbake er bilen endelig registrert med både senkesett og ny felgdimmensjon ført inn i vognkortet :) Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Nydelig bil du har der mister :D Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Tusen takk. Er veldig fornøyd med bilen! Eneste negative er stålfelgene som står på nå :) Ser du er fra Larvik... Gruer meg litt til jeg skal på hytta i Nevlunghavn til sommeren og kjøre grusveien opp til hytta med senka bil og 18" felger... :watchout Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Snasen bil :D Ville hatt denne om eg sku hatt stasj.vogn men med 2.2turbo dieselen. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg