Gå til innhold

Min audi A3.

Ranger emnet


CagmaN

Anbefalte innlegg

min lysbryter var ferdig med opplegg til tåkelys.

bare pipa ut hvilke pinner som var på tåkelysa og kobla meg på dem.

kan sikkert ta bilder av kobling og hvordan jeg gjorde det.

er ikke så komlisert. =)

 

Ja hadde vært kjekt azz eg har tåkelys eg og men det e for Bak så i det jeg Vrir på Lys Instrumentet til kjørelys og trekker den ut så slår tåkelys bak seg på.. eg vetsje helt hvordan jeg skal gjøre det og hvor kjøpte du kablene fra lysene og opp til kobling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hadde vært kjekt azz eg har tåkelys eg og men det e for Bak så i det jeg Vrir på Lys Instrumentet til kjørelys og trekker den ut så slår tåkelys bak seg på.. eg vetsje helt hvordan jeg skal gjøre det og hvor kjøpte du kablene fra lysene og opp til kobling?

 

min lysbryter var med to hakk ut.

ett til foran så bak.

må nok ha en slik du og hvis du vil ha det pent.

hadde rele fra ett annet tåkelyssett. kabel og hestesko får du overalt. men skal årne no bilder =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Dette ble bra cagman kor mye senket du? er det ikke lett å komme ani med den fronten der når du senker den da.. jeg kommer jo av og til ani med min og min er helt orginal da Men har singelframe..

 

det at du kommer neri med din kan nok ha mye å si med at den er original :p

 

når du får på coilovers så blir den mye stivere, og vil ikke la demperne gå langt nok ned til at du treffer bakken.. spørs jo hvor mye man senker da:p og hvor store felger man har på.

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår