rcfrik Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Her om dagen var jeg ute og gikk ruta mi som reklamebud, og syns jeg så en noe uvanelig VW Golf, og neimen så var det ikke det også! For der langs veien sto VW Golf RTSI nr. 113 av 150. Så den neste gang jeg gikk ruta også, så da tenkte jeg at jeg nesten måtte ta bilde av den og legge det ut her ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 150 er ganske mange biler, går nesten ikke en dag uten jeg ser en slik (eller er det bare mange her i distrikte??) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 150 i den i Norge eller i verden? hvis det er i verden er det veldig få biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Tja, både i Norge og verden da denne kun er laget for NORGE 1.4liter turbo + komp. 140hk bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Tror nok en del av disse går i Oslo og omegn, jeg ser de iallefall ofte.. (Ikke at det gjør noe, er pene biler!) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Her om dagen var jeg ute og gikk ruta mi som reklamebud, og syns jeg så en noe uvanelig VW Golf, og neimen så var det ikke det også! For der langs veien sto VW Golf RTSI nr. 113 av 150. Så den neste gang jeg gikk ruta også, så da tenkte jeg at jeg nesten måtte ta bilde av den og legge det ut her ;) Har da vært mer uvanlige golfer enn det der på korset... hadde du gått bak rema`en så sto det en R32 der ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg