rtbuggie Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Heisann. har planer om å oppgradere original anlegget i en MB 250D 94 modell en liten anelse. skal bytte ut original høytalerne i dashbordet og i hattehylla, og ha en forsterker i bagasjen som skal trekke dette. men spørsmålet jeg da har er om noen av dere har noen gode tips til hvor man burde legge strømkabel og signal kabler? -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Strømkabelen er veldig grei å legge langs kanalen på høyresiden der det går en kabelgate fra før av, er ikke mye arbeid det. Får du plass kan du jo også legge signalkablen der, kommer jo an på tykkelsen på kablene dine. Er vel greit å ha en skjermet signalkabel om du legger dem på samme side(er vel greit å ha skjermet uansett). Mvh Stig Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 unngå å legge strøm og signal sammen. det blir litt som å yppe på seg bråk på byen.. stor kjangs for at det går dårlig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hei. Lykke til med bygging av lyd i MB'en! Jeg har en 230 fra '85, en 124. Der la jeg opp forsterkere og CD-veksler bak. Var plaget med litt støy selv om jeg la strøm og signalkabler på hver sin side av bilen. Da fikk jeg tips om å legge alu-folie rundt signal- og antenne- kablene som går bakover. Hadde ikke særlig tro på dette, men det var billig å prøve ut. Og det funker! Husk også at alt som er koblet opp må jordes ordentlig og at strømledninger som går fra batteriet må sikres før torpedoveggen. Dette fikser du sikkert. MVH Frangran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 takker folkens! da er det bare å begynne å bygge til mandag=) -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg