ford'n Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1584379 noen som vet hvor man får tak i sånn chip???? må jo koste flesk! chip som gir 100hk mer på en sugemotor.. fra 198*! er ikke værdagskost selv på rogne tror jeg. eller hva tror dere? kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 står også at "motorn bygdt i fjord i trondheim, så den skal yte 500 hk viss noen vill ha i den turbo" Kanskje det er litt mer en chip nedi der? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Skulle aklurat til å si at det var en utledning som skal selge bilen sin jeg nå..både etter specs og det han har fortalt om bilen.."motorn bygdt i fjord i trondheim, så den skal yte 500 hk viss noen vill ha i den turbo" IKKE kjøp E30er fra trondheim, ihvertfall ikke før de er blitt sjekket nøye igjennom..Er nok av jalla bygde E30er der. Jeg dret meg ut med å kjøpe en derfra, samme har 2 andre jeg kjenner gjort. Mulig bare vi 3 hadde uflaks, men makan til mye feil har jeg aldri sett på en bil før. Alle våre 3 var bygd fra 320i til 325i, alle hadde endel av de samme feila, sikkert samme bil byggeren som har bygd de, selvom alle 3 kom fra hver sin kant av trondheim. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Imponerende å bygge en motor i en fjord da, det skal han ha! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Jeg skal også dyppe motoren min i trondheimsfjorden, ser ut som det blir grei effektøkning av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 "bildene av felgene er med i prisen" Tøfft å få med bilder av felger man ikke får med... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg