Gå til innhold

Kjøp av bil

Ranger emnet


MrsSPEED

Anbefalte innlegg

sett den på mor eller far... gjorde jeg både med min første bil og lett sykkel...

 

Svart Golf III VR6 med svarte 17 tommere, sota ruter og coilovers... trenger jeg å si mer ? :) mmmmmhh da vil jeg sitte på ;)

 

Jo tenkte på å sette den på nån av di, men da tjene æ jo ikke opp poeng heller:S

Hehe hørtes bra ut det ja:) like golf æ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan væra greit å sjekka kor mykje forsikringen koster for forskjellige modeller du kan tenke deg å kjøpe.

Kasko er vel kanskje ikkje nødvendigt på ein bil til 50t

Og so er det nok lurt å ta ein grundig sjekk av bilen du har tenkt deg å kjøpa.

 

Jo sjekk av bil tar æ med mæ nån dyktige kompisa som æ har, så det sku nok gå grett:)

Ja får vel bare høre med di om forsikring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vr6 på meg som 20 åring ble 12.000 ansvar/24.000 delkasko/47.000 kasko. Inge billig bil å ha:/ Men igjen så er det verdt det=)

.-.Golf 3 Gti 16v -93 .-.Corsa 1,3Gt -87 .-.Corsa 1,4i -90 Projekt .-.Kadett 1,2 -75 Projekt .-.Kadett Gsi -? *Solgt .-.Golf 4 1,6 -98 *Solgt.-.Golf 2 1,6 -89 *Solgt .-.Sierra 2,0 -90 *Solgt .-.Scorpio 2,8 -?*slgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjøp golf går jo ikke ann og pule i den, alt for liten, Opel omega b, bakhjuls trekk,Verdens beste kjørekomfort, og fin og stor, billig forsikring

 

Eller hvis du vil ha sikklig billig forsikring osv, kjøp den en veteran da vettu, koster jo 200kr året eller noe slik,

 

men men er du singel hehe neida bare tulla gullet :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal gå for noe billigere jeg. Selv har jeg en Galant ferdig levert med bulker. For det kommer sikkert flere, og da sier jeg bare at dem var der fra før av :op:

Er det kun VAG det går i eller er du open for andre forslag?

Forsikringen bør du ta på deg selv foresten, blir ikke mye billigere å starte på 20% når du er 25år..

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår