dbjamer Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 begynner snart videre på et håplaust prosjekt av ein golf 1 cab tenkte eg skulle bruke ein go del timar på denne planene er jo senk noen feite felgar med kant 70mod støtfangere slike crohme saker noen skinn seter av ett eller anet slag lakke bilen innvendigt lakken blir utvendigt silver holographic micro flake å ein eller anna turbomotor oppi der slik ser bilen ut i dag:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Kan bli bra dette:) Stilg det med at du har flytta på bensin på fyllingen:D Men lambodørene synes jeg ikke noe om.. Dette er ikke noen støgg lambo.. Det er faktisk en Golf 1 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Kan jo bli bra dette, om du fjerner jalla dørene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 La nå gutten lage lambo dører hvis han vil ha det.... Stå på! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hehe er jo litt enige da med di dørene er ikje eg som har satt di på kjøpte bare bilen sånn men me får sjå ka det kan bli utav dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 såg jo bare helt sykt ut med de dørene der, ser ut som bilen har fått seg et elektrisk sjokk:p Synest du skal beholde de å få litt særpreg på bilen;)Ellers, stå på! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hehe det var da fælt te negativ sitering på di harry dørene mine neida er enige me dere at jeg burde kansje holdt særpreget ved bilen, men nå er det sånn kappet i dørstolpene at jeg vill vell aldri få det til å fungere med orginale dører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hehe det var da fælt te negativ sitering på di harry dørene mine neida er enige me dere at jeg burde kansje holdt særpreget ved bilen, men nå er det sånn kappet i dørstolpene at jeg vill vell aldri få det til å fungere med orginale dører min komentar var ikke negativ ment da, var jo ikke vakkert, men var jo stilig når det sto rett opp! og får jo uten tvil en spesiell bil;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 ser digg ut dette =) men det er bare EN ting det suger at bilen er cab! ellers gleder meg til å se sluttresultat Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Må du modde framskjemen mye for å få de til å fungere med de lambo hengsla? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 ser digg ut dette =) men det er bare EN ting det suger at bilen er cab! ellers gleder meg til å se sluttresultat næsh! Veit du hvor digg det er å kjøre med cabben nede på en varm sommer dag? hoho.. Ikke mye som slår det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 næsh! Veit du hvor digg det er å kjøre med cabben nede på en varm sommer dag? hoho.. Ikke mye som slår det.. hehe... e sikkert digg men jeg ser på cab som et kvinnfolkfakta :p da skal man ha HARDTOP ... ekte mannfolk kjører ikke cab =p ( vet d ikke e sant men er vel bare personlig smak ) men lambo på den bilden blir ACE!:cheers: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 slik ser det ut da den ene siden er vell feridge må bare sanblåse litt å slikt:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 off andre siden ser ikje bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Skjer det noe her snart da Lui? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg