67camaro Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Hei der, folks. Er en stolt eier av en 67 camaro, men jeg har noen problemer. Har leitet på nettet men finner det ikke, så jeg håpet det var noen her som kan hjelpe. jeg er ute etter koplings sjema til bensin måleren min, for den virker ikke. søker sjenerelt etter koplings sjema til hele bilen. kansje noen av dere har noen tips, hvor på nettet jeg kan få lastet ned dette. på forhånt takk.. øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 http://www.chevrolet.com. contakt ledelsen eller no service ansvarlig:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Kjøp den originale Shop Manualen til bilen din, der står det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 akkura samme problem på min..men jeg er så slapp at jeg gidder ikke fikse det før til vinteren(sagt det nå i 2år) Har enda ikke gått tom for bensin på veien:D*Stolt* si ifra om du får fikset problemet,for da kan du fortelle meg hva som er galt:P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 heheh. jeg har samme problem jeg og. min har ikke funka på mange år. Det er vel et potmeter bare eller noe. har ikke sett så mye på det. kjører til den fusker i en sving. hihi. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Det står vel i Haynes :) Evnt. få noen med Tolerance Data til og laste det ned for deg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 I mange tilfeller er flytedingsen nedi tanke deffekt og hull i slik at den henger rett ned og viser TOM...:Devil: Så det kan hende dere må ned med tanken og ha ny innsats/pontong...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 flottør er vel ordet du leter etter:crazysant: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Ja, sikkert...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg