Gå til innhold

Inspirasjon til en 90 mod Polo? (Bil er anskaffet :D)

Ranger emnet


Empty

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prute trenger jeg ikke å gjøre siden jeg allerede har kjøpt bilen ;)

Har nå kjørt litt med den, bl.a. en tur fra Kristiansand til Skien og kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempe fornøyd! Drit morosom bil å kjøre. Thor Inge har også fått tatt en titt så har fått en expert mening der. Bare vente på at han skal finne noen dempere/fjører av grei kvalitet så vi kan få bestilt ;) :cool:

Men når det gjelder felger, hvordan blir blir 8x14 å kjøre med?

Liker hvordan den er å styre nuh, uten servo og med 155x60 13" (tror jeg)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs.

Var noe slikt jeg hadde tenkt meg, i hvertfall i første omgang. Simple ;)

Har akkurat vært å pratet med svigerfar og han hadde noen 14" med 185/65 dekk på som jeg kunne få. Tror jeg kommer til å gå for de også litt senk så er jeg i mål.

 

185/65-14 vil nok ikke være noe særlig på en Polo! Blir litt vel store!!

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor breie er felga da?

Jeg vet faktisk ikke hvor breie felgene er, så bare fort på dekka i går. Men regner med at det står på innsiden av felgen, så kan ta å sjekke i dag...

Men hvis det bare er å legge på ny gummi i størrelsen som Polo Classic som med så er det ikke så farlig. Må legges om snart uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
En annen ting siden jeg har tråden her.

Jeg trenger en hattehylle til bilen, per dags dato så står det bare en sponplate som er skrudd fast i plastikken bak, men tilgangen til Polo hattehyller er heller liten Er det mulig å bruke hattehyller fra f.eks. Golf 1 eller 2 ?

 

Tviler jeg på, sikkert noen hattehyller som er hele på skroten i kristiansandsområdet da de kastes jo nesten på skroten for ingenting...!:)

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår