Gå til innhold

SaXXXons CRX VT-i jdmstyle ;)

Ranger emnet


SaXXXon

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bare fordi folk ikke skjønte hva det var:uhhmmwhat?:

 

Jeg syns det ser helt jævlig ut og skjønner ikke hvorfor honda folket skal gjøre motsatt av alle andre som higer etter Short Shift og kort girstang.. :confused:

 

Ellers kjempe tøff bil!:thumb

fordi vi vil gire ørlite fortere enn alle dere andre :P hehe.. flpshifter skal jeg ha og gleder meg som en unge.. ser på pakkesporinga at den har ankommet stavanger nå.. så da har jeg den i morgen.. gule tåkelys vil jeg også ha.. men de koster noe grønnjæ.... så blir alt etter økonomi dette og.. litt sprøtt å bruke 2-3000 på 18 år gamle tåkelys

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser helt jævlig ut og skjønner ikke hvorfor honda folket skal gjøre motsatt av alle andre som higer etter Short Shift og kort girstang.. :confused:

Ser litt uvandt ut kanskje, men nå er jeg vant med den, og synes den ser helt grei ut.

Funksjonen til den er derimot strålende! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi vi vil gire ørlite fortere enn alle dere andre :P hehe.. flpshifter skal jeg ha og gleder meg som en unge.. ser på pakkesporinga at den har ankommet stavanger nå.. så da har jeg den i morgen..

 

Så ved hjelp av lengre girstang girer dere fortere og øker presisjonen:wonder: Honda Entusiaster altså... Gule tåkelys er tøft men ikke til 1800kr

Bor forresten i Sandnes jeg nå, om du ser meg erre bare å slå av en prat, kjører 360 med Rota Rb feelgs;)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ved hjelp av lengre girstang girer dere fortere og øker presisjonen:wonder: Honda Entusiaster altså...

 

Synes denne videoen demonstrerer ganske godt poenget med girstangen:

 

http://s146.photobucket.com/albums/r267/Zeta_R/Integra%20type%20R/?action=view&current=4ddbaccb.flv

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ved hjelp av lengre girstang girer dere fortere og øker presisjonen:wonder: Honda Entusiaster altså... Gule tåkelys er tøft men ikke til 1800kr

Bor forresten i Sandnes jeg nå, om du ser meg erre bare å slå av en prat, kjører 360 med Rota Rb feelgs;)

 

sjekk pm

 

Ja, det er dyrt å være kar. Men de lysene gjør virkelig sakene. Du kan jo kjøpe replica litt billigere.

Om det hjelper, så blir jeg å bruke 3000 på nye baklykter :P

 

skrik ut hvis du finner replica til meg ;) var innom honda å spurte etter pris på oem lyktene mine.. kom på 8500,- så tror jeg venter å ser om noe dukker opp på ebay av oem..

 

Synes denne videoen demonstrerer ganske godt poenget med girstangen:

 

http://s146.photobucket.com/albums/r267/Zeta_R/Integra%20type%20R/?action=view&current=4ddbaccb.flv

 

takk for den.. skal prøves ut i kveld

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var den på plass.. siden jeg kjøpte den brukt (takk lonestar) så trengte den en shining.. men det er rart hva du får til med en dott nevrdull

 

 

IMG_5676.jpg

 

IMG_5677.jpg

 

IMG_5680.jpg

 

 

GØY temmelig fornøyd med girskiftet.. men siden jeg ikke for på skinnflussa igjen så er det litt mer ulyder fra bilen nå.. dere som har den... hvordan i Helvete fikk dere den rundt stanga..? sydde dere den om?

 

IMG_5681.jpg

 

IMG_5679.jpg

 

HDR er alltid like gøy

CRW_5679-10And8More.jpg

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Kul bil dette ;).. men var det du som kræsja i veggen i tunnelen ved hundvåg brua?

 

nei men vet hvem det var.. en som kaller seg limp på CH forumet.. kjører vanlig ed9 han med angeleyes.. så du når det skjedde?

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår