sinnsyk Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei, jeg sliter som fan med min Audi 100 2.2 Turbo 10v 90 ladder ca 1 bar trykk, men dump-ventilen slår ikke.. http://www.superstyling.no/shop/images/dump%202.jpg <- den ventilen har jeg.. å alt ser ut til å vær koblet rett.. Hva kan være feilen? Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMA_Jarle Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei har du montert dump på trykk side og vakum etter spjeld?? det er en just på toppen på dumpen kansje den er for stramm??? lykke til- Hei, jeg sliter som fan med min Audi 100 2.2 Turbo 10v 90 ladder ca 1 bar trykk, men dump-ventilen slår ikke.. http://www.superstyling.no/shop/images/dump%202.jpg <- den ventilen har jeg.. å alt ser ut til å vær koblet rett.. Hva kan være feilen? Siter Golf mk1 midtmotor 2,2T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hei har du montert dump på trykk side og vakum etter spjeld?? det er en just på toppen på dumpen kansje den er for stramm??? lykke til- Heisann! ja jeg har montert dumpen på "varmsiden" av intercoolern pga plass mangel.. men det skulle da vell ikke ha noe å si? Jeg henter vakum etter gass-spjelde ja på samme nippel som jeg henter vakum til turbotrykk målern. Hva kan være feil da? å dumpen har jeg prøvd å justere med skruen oppå! når jeg har den på "soft" så slipper den ut turbotrykke bare ved gasspårdag. Og vis jeg har den sånn midt på kommer det en pitteliten lyd på 1 bar ved tyning av motor.. hva kan være feiL? TAKKER FÅR SVAR! Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Fant feil! Skruen (justering på toppen av dumpen) var det ikke tett. gjenngene var unøyaktig, en kompis hadde en likkens så jeg viste hvor mye "justering" jeg ville ha på den, så jeg festet den med locltite. Alt fungerer i sjønneste orden. PS, greddy er ikke bra dump'er ! :p (min mening) :p hehe den var dyr å mye små feil . Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 om den var dyr, og hadde feil som du sier, så har du klagerett/garanti/reklamasjonsrett . Dog ikke nå når du har gjort inngrep selv. her tror jeg du hadde fått nytt produkt. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg