En disel motor må ha mer disel-motor må ha mer trykk og mengde disel for at den skal levere mer effekt, og turben din klare 1bar trykk sirka, men på disel pumpa er det ein settskru du må løsne. Deretter skru du den inn en omdreinig og en halv å halv etter det. Husk når du prøvekjører i dagslys å den ryker svart røyk går den med disel overskudd. Er ikke alle disler som har wastegate på turboen heller, da er de kunn disel mengden som avgir hvor mye den lader.
Og tilbake til dere som har vert oppe i 1,8bar ladetrykk er det bare motstand i turbo og innsugmanefoil. EN turbo klarer bare å levere enn viss mengde luft og trykk sant. Men når turboen bare lager mer trykk er det ikke sikkert den leverer noe mer mengde med luft å da er jo vitsen borte med å øke trykk. Det fins fløde kart til 80% turber som blir produsert. Et eksmpel.
http://www.turboneticsinc.com/cm_t4601.htm