Gå til innhold

JMA_Jarle

Bruker
  • Innholdsteller

    69
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om JMA_Jarle

  • Bursdag 10/20/1983

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Biler
  • Modell (eks S4)
    GTi R22
  • Biltype (eks Audi)
    Golf Mk1
  • Årsmodell (eks 1995)
    1983
  • Yrke eller sivil status
    Verkstedasvarli Toyota
  • Motor (eks 1.6)
    2,2Turbo
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    700.....hp
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    Stord

JMA_Jarle's Achievements

  1. Hei har du montert dump på trykk side og vakum etter spjeld?? det er en just på toppen på dumpen kansje den er for stramm??? lykke til-
  2. Kanon bra sprut dette her.
  3. Hei eg selger DTA og s40en er en bra modell, lykke til med prosjektet ditt.
  4. Går fint å kjøre med fordeler og for dei som ikke har råd til s60 pro. E48 er veldi enkel og er den billigste modellen. Pass på at det ikke er bryter men tps sensor på c20ne når man bruker det.
  5. Det følger med bok og koblingskjema og disc, det kan vær litt vanskeli å forstå men det er ingen problem med support. Hjelper deg så mye eg om du vill det. Kan tegne opp skjema til bmw og fleste andre mrk. E48 er som sakt et enkelt sprut, som er lett å jobbe og skjønne seg på. Eg skal kjøre to biler i rulle neste uke så håper å dra 350 hk ut av den ene og 300hk av den andre da eg kjører lite ladetrykk.
  6. Eg har pleid å bruke ca 4 timer på et som eg legger opp alle ledniger opp fra bunnen av. Det tar sikkert litt lengre tid om du ikke har gjort det før. Er kjempe grei software på DTA å du kan ringe meg skal eg gi deg all support du trenger. tlf 99008776 lettes å treffe mellom 1600 og 1900 og etter kl 22-24
  7. http://www.jma.no selger. Det er gode kvalitet, da eg har kresja med en og den var jo tett forde om den såg ut som en banan.
  8. Eg er selv forhandler av DTA og er kjempefornøyd med det. Alle kundene mine har vert stor fornøyde med det.
  9. Det er mye bedre å bygge på en 2L 16v c20xe/c20let motor har mye potensial. Har bygd mangen sånne og er veldi lette å trimme på. Men selvsagt kan du bygge på 2,4
  10. http://www.jma.no eller jm@jma.no. han sveiser grennrør
  11. En disel motor må ha mer disel-motor må ha mer trykk og mengde disel for at den skal levere mer effekt, og turben din klare 1bar trykk sirka, men på disel pumpa er det ein settskru du må løsne. Deretter skru du den inn en omdreinig og en halv å halv etter det. Husk når du prøvekjører i dagslys å den ryker svart røyk går den med disel overskudd. Er ikke alle disler som har wastegate på turboen heller, da er de kunn disel mengden som avgir hvor mye den lader. Og tilbake til dere som har vert oppe i 1,8bar ladetrykk er det bare motstand i turbo og innsugmanefoil. EN turbo klarer bare å levere enn viss mengde luft og trykk sant. Men når turboen bare lager mer trykk er det ikke sikkert den leverer noe mer mengde med luft å da er jo vitsen borte med å øke trykk. Det fins fløde kart til 80% turber som blir produsert. Et eksmpel. http://www.turboneticsinc.com/cm_t4601.htm
  12. Va synes dere som kjører einsere om turbokit å evt pakke løsning på dette med datasprut?? Eg lurer på å begynne å sele men må høre litt på intressen først. Å va dere syns fornyftige pris bør være. MVH Jarle i JMA
  13. Catchtanken vill ikke gå tom om du fører returen inn i toppen av catch tanken. å så videre til tanken.
  14. JMA_Jarle

    Corsa Turbo

    HEy der va jo corsan og.. :) satsa på da funka greit no då, so får vi håpe det ikkje tar meir fyr. Hehe du va jo ganske vett skremt når du banka på oss meg med di flamberte augebryna;) etter ein frebilsk kamp å blåse oljebrannen... komme te å flytta på seg når du får meir oppgradds;) lykke til videre med prosjektet.
  15. http://www.lovdata.no/for/sf/sd/sd-19941004-0918.html
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår