ole12 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Bilen måtte inn på verksted, de fikk bytta starteren. Viste seg at dynamoen også hadde blitt ødelagt, det var derfor reima hadde blitt slitt av. Så ny starter,dynamo og reim så kom bilen på veien. Men 1 måned etterpå så måtte jo topp-pakingen ryke. Så den står og råtner i garasjen IGJEN:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 ja jeg skifta tenningsbakdelen så gikk den igjen.. synd at den skal stå å råtne da,men det er dyrt å skifte topp pakning har jeg hørt.værtfall vis man ikke greier det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Ja er ikke billig. Jeg reiser til Tyrkia på fredag i 2uker, har slutta jobben. Og skal kanskje til millitæret 31.juli. Så jeg har endel andre ting å bruke penger på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 skjønner .bilen din står værtfall inne å råtner da,min står ute å råtner den..hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg