turbotassen Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Regreima på vinterbilen røk istad. Er det bare å måke på ny reim og starte igjen, eller må noe stilles inn osv? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Regreima på vinterbilen røk istad. Er det bare å måke på ny reim og starte igjen, eller må noe stilles inn osv? bare og setta på ei ny ei det;) må jo ha merkene på rektig sted osv da. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Toppers.. Noen som vet hva en ny regreim koster hos Volvo? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Bare som et tips så er Biltemas kam-rem sett av merket Good Year, det står både på esken den ligger i + at det står på rema! (dette gjelder kun når du kjöper sett med löpehjul ikke når du kjöper KUN reima!) Koster nokk en god del mindre en ei orginal reim vil jeg tro! Koster 399kr ink. löpehjul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Takk for tipset Ø.B-Racing! Skal skjekke det ut i morgen! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 volvo tar ca 600 for reim og strammehjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 altså en diff på ca 200... drit i feiltema. det er org deler som gjelder.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 og hvor ofte trenger du egentlig å bytte strammer...? Kjenn etter om lageret er i orden om du bruker pengene dine på et nytt strammehjul. I HVERT FALL om det er snakk om en rassa vinterbil. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 kun orginalreim kosta 168 på volvo hvis jeg ikke husker feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Regreima på vinterbilen røk istad. Er det bare å måke på ny reim og starte igjen, eller må noe stilles inn osv? Hm, vinterbilen? Er fortsatt august sist jeg så på kadenderen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Hm, vinterbilen? Er fortsatt august sist jeg så på kadenderen! :) Vinterbil ja.. Lekebil, banebil.. Kjært barn har mange navn.. Skal ha den i vinter og er planen.. Og til dere andre: Kjøpte regreim på Biltema.. Så no er det full rulle igjen og børnings for alle stakkars penga mine :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Vinterbil ja.. Lekebil, banebil.. Kjært barn har mange navn.. Skal ha den i vinter og er planen.. Og til dere andre: Kjøpte regreim på Biltema.. Så no er det full rulle igjen og børnings for alle stakkars penga mine :P da kommer du kanskje til å slite. Jeg slet med at biltemareimen hoppet både 2 og 3 tenner, så jeg byttet til originalreim... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 da kommer du kanskje til å slite. Jeg slet med at biltemareimen hoppet både 2 og 3 tenner, så jeg byttet til originalreim... kanskje det.. men da er det bare å fikse etterhvert da, er ikke så nøye Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 volvo tar ca 600 for reim og strammehjul Bare strammehjulet koster 618,- hos oss hvertfall. Og reima ca 150,- Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Vinterbil ja.. Lekebil, banebil.. Kjært barn har mange navn.. Skal ha den i vinter og er planen.. Og til dere andre: Kjøpte regreim på Biltema.. Så no er det full rulle igjen og børnings for alle stakkars penga mine :P Hehe ;) :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg