Gå til innhold

Amazon TOTAL restaurering

Ranger emnet


Falk

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vreng?

Takk takk :)

Har kjøpt de av Engelstad Bildeler kjempefine deler, anbefales på sterkeste. Se deletråden for amazon.

Kjøpte noen deler som jeg trur kommer fra veng, de var skikkelig dårlige, bulka og greier.

Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen

Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen

X Volvo 244DL 83' - B21A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vreng?

Takk takk :)

Har kjøpt de av Engelstad Bildeler kjempefine deler, anbefales på sterkeste. Se deletråden for amazon.

Kjøpte noen deler som jeg trur kommer fra veng, de var skikkelig dårlige, bulka og greier.

 

Okey^^ Er egentlig karosserideler til 142 jeg ser etter.. de hadde ikke så my av det så jeg! Litt skeptisk til veng jeg å, har du tips til andre bedrifter som selger 142 karosserideler?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Sees igjen i mai ja.. hehe blei vist august. Det har gått litt seint i sommer men har begynt på venstre hjulbue bak, og bakre del av kanal indre og ytre har og saga av nederste del på bakskjermen. Indre del av innerskjemmen var mildt sagt ganske ræva.. Så mistet litt mot på den men det kommer seg.

 

Andre ting som er ferdige:

- Bakaksel sandblåst og lakkert.

- Alle stag til BA sandblåst lakkert og byttet foringer

- Forstilling sandblåst og lakkert

- bærearmer og div til FS sandblåst lakkert og byttet foringer

Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen

Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen

X Volvo 244DL 83' - B21A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Eller datasprut..., kanskje jeg prata langt over hue mitt nå men...

Tenkte litt på MegaSquirt..

 

Innsug.. ja har ikke tenkt så mye på det, men kanskje B20E innsuget kan brukes den var det vel riktignok mekanisk sprut på men time vill sjov :)

 

Noen forslag?

 

får b20 med elektronisk sprut:)

fra p1800 eller 140 granlux eller hva det var:p

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

dette så ut som et bra prosjekt, skal starte med en bil som er like ille om ikke værre. Mistet litt motet da jeg skulle starte på gulv og vanger foran. Skal det være dobbel plate i gulvet eller enkel? Takker for svar, skal legge ut prosjekttråd etterhvert.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sveis, jo takk for det går tregt men, går mest i husbygging om dagen. Nei ikke dobbelt plate men det ligger på "bjelker" under gulvet da som er punktet fast i gulvet på undersiden, hvis du skjønner hva jeg prøver å si :-). Lykke til, alltid moro å se på prosjekter :-)

Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen

Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen

X Volvo 244DL 83' - B21A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta rolig med å skrape. Det var faktisk mye bra under tectylen :)

053.jpg

Etter mye skraping og sliping ble det tid for litt moro :)

215.jpg

 

Hei, skal bli spennende å følge bygget ditt!

 

Jeg har ett mer eller mindre identisk prosjekt, men jeg har ikke kommet like langt ennå. Kan du forklare for en nybegynner hvordan du gikk fram for å fjerne dritten under bilen og under skjermene, hvilke produkter etc, hva slipe/skrapte du med?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår