tommyk Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hei. Har tittet lenge på den nye avensis 07 modellen. Så gikk jeg inn og så på den på toyotas hjemme side. Så fant jeg ut at avensis x (den med mest utstyr og størst motor. (motor: 2.2 D-4D 177 hk og 6 fir manuelt) kostet ikke mer en 404.000 kr. Så da sitter jeg å vurdere om man skal påkoste seg en sånn bil. Hva er erfaringene til folk. Vet at avensis er en utrolig holdbar bil. Veldig lite feil osv. Men er det noen svakheter jeg burde vite om? Taper disse bilene seg fort i verdi? Si at jeg feks har bilen i 3 år. Hva kan man regne med å få før bilen da. Regner med å ha kjørt 36-40.000 km på 3 år. Hvordan er disse i forbruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis X Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Så fant jeg ut at avensis x (den med mest utstyr og størst motor. (motor: 2.2 D-4D 177 hk og 6 fir manuelt) kostet ikke mer en 404.000 kr. Så da sitter jeg å vurdere om man skal påkoste seg en sånn bil. Prisen begynner på 404.00,- ! Dette er uten vinterhjul, hengerfeste, gummimatte bak. Så bør du kanskje plusse på 3 årig-serviceavtale, Dietec behandlig og BT-handsfree. Takboks er jo og kjekkt å ha... Plutselig koster den 460.000,- Men du verden for en flott bil !! Verdt hver ei krone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 På min ble det bilprisen pluss: Vinterhjul ca. 14000,- Navipakke ca. 24000,- Dieselvarmer ca. 12000,- Skiboks ca. 9000,- Ryggesensor ca. 4000,- Hengerfeste ca. 5000,- Var det reg.avgift også tro? det husker jeg ikke. pluss hvertfall på 50000,- da blir ikke skuffelsen så stor når du sitter med kvitteringen......hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddad Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har netopp kjøpt Avensis X stasjonsvogn.La deg ikke skremme den kostet 419 000 ferdig på veien innkl navi,8 stk dekk på alufelg.full pake med gummimatter og i-pod adapter (denne har jeg ikke fått enda)Dette er en bil jeg anbefaler på d sterkeste sinsyk god og kjøre slipper flere 100 m for forbikjøring dette går så d griner forbruk 0,68 og d er småkjøring.Anbefales på d sterkeste. Siter Haddad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg