Pantax Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Kan noen gi meg forslag til mods på tralla? Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 ett til Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Jeg bygger om hjulbuer straks. testa litt bak men det blir ikke sånn. tenker på golf 1 buer. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Den der var litt stilig da! :) Hvite blinkers? Er det noe mere man kan gjøre? Annen fanger forran eller? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Dekk som er brede nok for felgene, eventuelt felger som er smale nok for dekkene? :) Får man ikke helrøde baklykter til de bilene forresten? Altså at det er rødt rundt skiltet og? Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by 31337 Dekk som er brede nok for felgene, eventuelt felger som er smale nok for dekkene? :) Felger er en smaksak. Jeg liker felger med strekk. Skal være enig i at 10*13 tom på vw polo med 6-7cm strekk er noe og ta i. men 9*16 med 215/40/16 er ikke så ille. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jonte Den der var litt stilig da! :) Hvite blinkers? Er det noe mere man kan gjøre? Annen fanger forran eller? Hvite blinkers kommer. Og så har jeg bestilt sølv blinkers til sideblinkerene. Bilen skal lakkes briliant sølv i vinter. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 liten frontleppe til da? hvis du allerede har bestillt hvite blinklys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Pantax Hvite blinkers kommer. Og så har jeg bestilt sølv blinkers til sideblinkerene. Bilen skal lakkes briliant sølv i vinter. Om den skal lakkes kan du gjøre litt med kaross f.eks :) - Fjerne låsen på bagasjeluken! :) - Skifte dørhandtakene til nyere modell Audi! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jonte Om den skal lakkes kan du gjøre litt med kaross f.eks :) - Fjerne låsen på bagasjeluken! :) - Skifte dørhandtakene til nyere modell Audi! det er motert sentrallås og nøkkelfrie dørhandtak. tror jeg beholder det. men tenker på og motere audi TT tanklokk med elektrisk åpning. yodude Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Den kjerra der var jo fin den :) Ikke så mye mer å gjøre på den egentlig..? Hvite blinkers? Fangerene er jo kjempefine. Det er vel samme som er på 90ene det? Lakken så litt dårlig ut ja, så den kan bli bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg