apetor Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Har en Carina II, 90 mod, km 320 000. Den sluttet å lade nylig, men ladelampen lyser ikke før batteriet er nesten flatt, lyser da veldig svakt. Hvis jeg lader opp batteriet og prøver å kjøre, tømmes batteriet utrolig fort, etter en knapp km får jeg ikke start igjen hvis jeg stopper motoren. Skiftet børster for ca ett år siden, de er godt innenfor målet de skal ha. Kan det være spenningsregulatoren? Andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Finn deg ett voltmeter og finn ut hvor mye dynamoen lader, hvis den overhode lader. Finner sikkert en ny dynamo hos en bilopphugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 sikkert dynamoen som er på ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Lenge siden du kjøpte nytt batteri? Kan skje mye rart av et dårlig/ gammelt batteri. Har du kjøpt nytt nylig, kan det kanskje være altfor lav Ah-styrke på det. Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macman Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hei, hadde samme problemet på min 90 mod. for 2-3 mnd. siden. Det var diodebrua i dynamoen som var gåèn, ønner seg ikke å rep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg