Gå til innhold

Boosti`s 318is E36

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny bil forig helg, en strøken 93` E36 318is. Har planer om M-teck frontfanger, skinn interiør, M3 diffusor, nytt ratt, mørke bliklys og ellers holde bilen i god stand. Bilen har rulla et over 200k, men er tysk import i 02 og rustfri...God bil og kjøre, men har litt problemer med sporing...

 

Bildene er ikke veldig mye og skryte av, skal ta noen nye og bedre til uka....

 

 

P1012235.jpg

 

P1012240copy.jpg

 

P1012222.jpg

 

P1012219.jpg

 

P1012250.jpg

 

P1012247ramme.jpg

 

P1012269.jpg

 

Den stygge bakpotta blir byttet ut med rustfritt simons effektanlegg på mandag....

 

Hva syntes dere?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes den så fin ut :) Har lyst på 318is coupe jeg og.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mja, det sparker vell godt nokk til at gamlemor skriker?

 

joa....går bedre enn hva jeg hadde forventa. Også er det sperre, så den drar fint ut 225 på tørr asfalt. :driving Hadde en mondeo 2,0 før med samme antall hk, men 318is`n har mye bedre og jevnere drag. Den drar også fint fra 320, og 523 E39 i aks og på svingete vei.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice den ! Savner lagunegrønn bil når jeg ser slike bilder innser jeg... Enig i at potta må vekk ja, hvilken hjernedød person har satt på den?!

Gjør seg veldig med M3 front, så det anbefales. Samme med bak, men verre å få tak i org m-tech hekk...TRO meg!

 

Ellers hvis jeg var deg, ville jeg montert på m-tech listene og snudd blinklysene så de peker riktig vei ;)

M3 speil er også meget stilrent. Kjøp deg også et KN/Green filter, gjør susen!

 

Lykke til! (Husk at det er BMW car club treff på Våler 1.-2. sept)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice den ! Savner lagunegrønn bil når jeg ser slike bilder innser jeg... Enig i at potta må vekk ja, hvilken hjernedød person har satt på den?!

Gjør seg veldig med M3 front, så det anbefales. Samme med bak, men verre å få tak i org m-tech hekk...TRO meg!

 

Ellers hvis jeg var deg, ville jeg montert på m-tech listene og snudd blinklysene så de peker riktig vei ;)

M3 speil er også meget stilrent. Kjøp deg også et KN/Green filter, gjør susen!

 

Lykke til! (Husk at det er BMW car club treff på Våler 1.-2. sept)

 

 

 

Så faktisk ikke at bliklysa satt feil vei før nå, så de må jeg få snudd. Det er noe steinsprut på panseret, så da satser jeg på og kjøpe m3 fanger nå det skal lakkeres opp til våren. M3 speill syntes jeg ikke noe om, det virker litt bilig når alle japse bila i byen har like. Så jeg tror jeg beholder til orginale speilen, må jo skille meg litt ut i fra mengden. :) Liker også hekken veldig godt som den er, men vurderer og montere en sånn M3 diffusor. Er litt skeptisk til kn/green filter, men hvordan reagere is motoren på kn filter? Lyd, drag osv?

 

Har meldt meg inn i bmw klubben alt, og skal så klart på treffet ;)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

490 er Individual Color ja, men den var skremmende lik Laguna Green :D

 

Første gang jeg har sett en Individual utgave med bare eksteriør forskjell. Pleier være fargede detaljer innvendig også, som spesiell farge på ratt, seter, dørtrekk og dashbord etc.

 

 

Ja, den er ganske lik Laguna Green, men noen toner lysere.

Men det finnes jo flere Individual Color, hvordan finner jeg

da riktig lakk kode?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår