|Massern| Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 :hellothere: veit ikke hvorfor, men fikk plutselig for meg at det ville se ganske så kult ut med gule frontlykter:win Det skal jeg også ha:) Bestilte gul film til lyktene her om dagen, så. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ah..."Great minds think alike" babyhmm? gleder meg til å se det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Beintøff bil, rett og slett. Hyggelig at det ikke bare er på VACN-forumet at det er slike. Orange blinkers is the shit :thumb Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Takk. Ganske høy standar på VACN, ja:) Et bilde jeg tok på Hamar i dag: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 waaa.... digg bilde =D sku kanskje vært nærmere bilen da men veldig fint ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 så bilen din på hamar. sykt pen. :D respekt for og holde på det gamle :D Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Takk for det:) Moro at folk liker bilen min. waaa.... digg bilde =D sku kanskje vært nærmere bilen da men veldig fint ;) Et bilde som er nærmere: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Noen uredigerte høstbilder. I guess the høst is here på ordentlig now: mad : Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Er så utrolig rå bil dette Mads ;) Digger utseendet på den :D Når kommer gul sotfilm på da? Og har du noe mer planer om den eller? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ames_white Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Fet bil du har der ja :) likte den fikk meg faktisk til og vurdere og bygge en old school golf selv :P men jeg må jo få ferdig den jeg har og da lurte jeg på om du ville si hva slangs mål du har på felgene dine og dekk syntes di ble veldig fine på bilen skal nemlig ha schmidt felger selv men vet ikke helt hvem av designa jeg skal ha enda da :) Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Schmidt er kvalitetsfelger det. Spesielt de nye med radinoxkant, de tåler det meste av juling. Felgene er 10x14 ET5 og 9x14 ET25 med henholdsvis 225/40 og 195/45 dekk:) Er så utrolig rå bil dette Mads ;) Digger utseendet på den :D Når kommer gul sotfilm på da? Og har du noe mer planer om den eller? Takk:) Gul film kommer så fort jeg får fingeren ut og betalt for filmen. Har ikke så mange planer, men dukker alltids opp noe i hodet mitt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ames_white Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Schmidt er kvalitetsfelger det. Spesielt de nye med radinoxkant, de tåler det meste av juling. Felgene er 10x14 ET5 og 9x14 ET25 med henholdsvis 225/40 og 195/45 dekk:) Takk:) Gul film kommer så fort jeg får fingeren ut og betalt for filmen. Har ikke så mange planer, men dukker alltids opp noe i hodet mitt. Takk for infoen :) ja jeg vet schmidt er kvalitetsfelger har bestemt meg for lenge siden at jeg skal ha schimdt vet bare ikke om jeg vil ha TH line eller Modern Line enda :D Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Litt bilder. Noen er kanskje ikke så bra redigert, men jeg prøver iherdig å bli bedre i PS, så da må jeg prøve og feile litt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Pene bilder og helt rå bil! Digger stilen\stuket du kjører! Bøttestene og buret er bare prikken på i`en, har du noen videre planer? (lyden av to dobble 45 hadde passa bra med denne bilen;)) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Morsom og positiv feedback:) Tenker litt på diverse ting om dagen, men vet ikke hva mer som blir gjort. Ikke mye før vinteren ihvertfall. Men komplett polyforinger til understellet, stabstagg under bilen og tårnstiverstag foran skal ihvertfall monteres etterhvert har jeg planer om. Ikke frist meg med Webere/forgassere. Tenker mye på det om dagen også:) Det hadde vært veldig morsomt å hatt, samt at jeg kunne dratt ut en del mer HK når det er riktig justert. Får se om jeg ikke kommer over noen forgassere med innsug til GTi. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg