Dennis87 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hei Skal hellakkere bilen min snart, bilen min er orginalt Celica sort og skal hellakkers i samme farge. bilen er en ganske så liten bil. skal også ha på en ny "leppe" forran under front fangeren som skal lakkeres. er noen små bulker på bilen etter folk som har slengt døra i siden på parkerings plasser og bakfangeren som er i plast har en liten bulk. fronten har masse steinsprut og bilen er litt sliten i lakken ellers. Så lurer på ca pris på og få bilen 100% altså hellakering, og retting av 4-5 bulker i størrelse av et fingeravtrykk. lurer på ca pris på dette. hvis noen vil ta på seg jobben så si i fra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ville vel være best å reise til de du ønsker skal ta jobben??? Da du vil få svar fra 10-15 til 30 + for en slik jobb...avhengig av hvem, hva, hvor.... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 hehe.. varierer såpass, hadde jeg fått det der ned til 10-13k hadde jo det vært supert:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 mye jobb for en liten pris Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg